Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Polskie Radio z Polskim Komitetem Olimpijskim

Podczas noworocznego spotkania Polskiej Rodziny Olimpijskiej w dniu 8 stycznia br., w którym wziął udział Prezydent RP Andrzej Duda wraz z małżonką, nastąpiła wymiana dokumentów dotyczących partnerskiej współpracy pomiędzy Polskim Radiem S.A. a PKOl.

Polskie Radio reprezentował Prezes Zarządu – Jacek Sobala, PKOl – prezes Andrzej Kraśnicki. Umowa odnosi się do współpracy Polskiego Radia i PKOl przede wszystkim w dwóch kluczowych obszarach: producencko-nadawczym oraz promocyjnym. Tym samym precyzuje zasady ich współdziałania w zakresie produkcji i emisji programów promujących Polski Ruch Olimpijski i Polską Reprezentację Olimpijską oraz wszelkich imprez sportowych, organizowanych pod auspicjami Międzynarodowego Komitetu Olimpijskiego i Europejskich Komitetów Olimpijskich. Na mocy umowy Polski Komitet Olimpijski udzielił Polskiemu Radiu praw do wykorzystywania tytułu „Oficjalny Partner Medialny PKOl” oraz Symbolu Olimpijskiego i Olimpijskich Oznaczeń. Jednocześnie Polski Komitet Olimpijski otrzymał prawo do używania tytułu „Oficjalny Partner Polskiego Radia”, a także symbolu – logotypu nadawcy publicznego. Ponadto Strony ustaliły, że na bieżąco będą współpracować w zakresie wykorzystywania cennych materiałów archiwalnych, znajdujących się zarówno w dyspozycji Polskiego Radia, jak i PKOl.

Dzięki odnowionej umowie Polskie Radio otrzymało prawo do używania tytułu „Partner medialny PKOl” na zasadach wyłączności wśród nadawców radiowych oraz pierwszeństwo – w gronie stacji radiowych – w dostępie do związanych ze zbliżającymi się igrzyskami olimpijskimi informacji i wywiadów z członkami Polskiej Reprezentacji Olimpijskiej.

Jak zgodnie podkreślają przedstawiciele władz Polskiego Radia i PKOl, odnowiona umowa wiąże instytucje o zbieżnych celach i pryncypiach, przede wszystkim w zakresie realizacji misji publicznej na rzecz propagowania polskiego sportu i idei olimpijskiej. Zarówno Polskie Radio, jak i PKOl służą propagowaniu i upowszechnianiu sportu i związanych z nim wartości, działając w sferach informacyjnej i edukacyjnej.

– „Zawsze bardzo wysoko ceniliśmy sobie partnerską współpracę z Polskim Komitetem Olimpijskim” – mówi Prezes Polskiego Radia Jacek Sobala. – „Wsparcie ze strony PKOl stanowi dla nas gwarancję najwyższego, merytorycznego poziomu audycji poświęconych różnym dziedzinom sportu. Tematyka sportowa, będąca jednym z elementów wspólnotowej misji nadawcy publicznego, tradycyjnie zajmuje szczególną pozycję w ofercie programowej Polskiego Radia. Wyrazem tego jest nasze najnowsze przedsięwzięcie, czyli Nagrody Sportowe Polskiego Radia im. Bohdana Tomaszewskiego. Mamy nadzieję, że miliony słuchaczy Polskiego Radia – od dziś Oficjalnego Partnera Medialnego PKOl –otrzymają możliwość bliskiego, nawet ekskluzywnego kontaktu z najwybitniejszymi polskimi sportowcami, trenerami i ekspertami, co w perspektywie najbliższych Igrzysk Olimpijskich nabiera wyjątkowego znaczenia.

– „Cieszy nas odnowienie współpracy z Polskim Radiem – nadawcą najwszechstronniej prezentującym wydarzenia bieżące oraz najważniejsze problemy polskiego i światowego sportu, w tym – ruchu olimpijskiego” – podkreśla Prezes Polskiego Komitetu Olimpijskiego Andrzej Kraśnicki. – „Radiowcy są z polskimi olimpijczykami nieprzerwanie od roku 1936 i zawsze rzetelnie relacjonują słuchaczom przebieg kolejnych igrzysk. Jestem przekonany, że podobnie będzie w lutym podczas XXIII Zimowych Igrzysk Olimpijskich w PyeongChang. Liczymy także na wsparcie Polskiego Radia w towarzyszącej tej imprezie kampanii promocyjnej pod hasłem „Jesteśmy jedną drużyną” oraz na włączenie się dziennikarzy radiowych w przedsięwzięcia związane z przypadającym w roku 2019 stuleciem polskiego ruchu olimpijskiego.”

Źródło: Polskie Radio

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›