Polski Związek Piłki Nożnej zaprezentował nową koszulkę
Polski Związek Piłki Nożnej zaprezentował w oficjalnym spocie promocyjnym nową koszulkę reprezentacji Polski, w której biało-czerwoni wystąpią na zbliżających się mistrzostwach świata w Katarze.
#KoszulkaMarzenie stanowi kolejny element kampanii promującej występ drużyny narodowej na mundialu. W nowych trykotach podopieczni Czesława Michniewicza zagrają już w najbliższych wrześniowych spotkaniach Ligi Narodów z Holandią oraz Walią. Koszulki wyprodukowała firma Nike – oficjalny dostawca sprzętu sportowego reprezentacji Polski.
Z tą jedną koszulką wiążę się niejedno marzenie. Marzenie o piłkarskiej karierze, grze dla reprezentacji, locie z kadrą do Kataru, zwycięstwie z Argentyną, czy… fantastycznym mundialu. Dlatego dziś mówimy o niej – #KoszulkaMarzenie.
– „Koszulka reprezentacji Polski to jeden z symboli, które łączą cały kraj. Powinna wyrażać marzenia każdego z kibiców. Już w dniu oficjalnej prezentacji nowej koszulki można stwierdzić, że zyskuje miano „historycznej” z racji przełomowego wydarzenia, jakim jest mundial, rozgrywany pierwszy raz w dziejach na przełomie listopada i grudnia. Chciałbym, aby nowa koszulka pozostała w pamięci kibiców jeszcze długo po mistrzostwach świata, stanowiąc również wartość kolekcjonerską. Oznaczałoby to, że nasza kadra odniosła sukces w Katarze. I to jest właśnie moje prywatne marzenie związane z tą piękną koszulką” – mówi Cezary Kulesza, Prezes Polskiego Związku Piłki Nożnej.
Nowe trykoty łączy biel, czerwień i szarość, która na rękawach symbolizuje motyw gniazda orła białego. Koszulki utrzymane w klasycznej tonacji odpowiadają najnowszym trendom, mającym na celu spełnienie wysokich oczekiwań każdego fana reprezentacji Polski, niezależnie od płci, pochodzenia, zawodu, wieku czy miejsca zamieszkania.
– „Prezentacja koszulki drużyny narodowej jest naszym strategicznym punktem w całej kampanii #KierunekKatar, którą rozpoczęliśmy w marcu, natychmiast po wygranym barażowym spotkaniu ze Szwecją na Stadionie Śląskim. Tamten mecz oglądało ponad 6 milionów kibiców. Jestem przekonany, że w czasie mundialu będzie ich jeszcze więcej, bowiem reprezentacja biało-czerwonych w piłce nożnej jest najbardziej kochaną przez naszych rodaków drużyną w Polsce. Chcemy, aby nowy wzór koszulki był atrakcyjny dla każdej generacji kibiców. Stąd też akcja promocyjna polegająca na zaakcentowaniu jej funkcji nie tylko piłkarskiej, ale również lifestylowej” – mówi Łukasz Wachowski, Sekretarz Generalny PZPN.
Reprezentację Polski w nowych strojach będzie można zobaczyć już w trakcie najbliższych spotkań Ligi Narodów. 22 września na PGE Narodowym w Warszawie biało-czerwoni podejmą Holandię, a trzy dni później w Cardiff zagrają z reprezentacją Walii. W fazie grupowej mistrzostw świata Polacy zmierzą się zaś z: Meksykiem, Arabią Saudyjską i Argentyną. Pierwsze spotkanie – z Meksykanami – zaplanowane zostało na 22 listopada.
– „Naszym hasłem jest #KoszulkaMarzenie, bowiem to właśnie ona wyraża marzenia i ambicje wszystkich tych, którzy kibicują reprezentacji Polski, nawet jeśli na co dzień ich zainteresowanie piłką nożną ogranicza się tylko do obejrzenia meczu biało-czerwonych. To, co łączy wszystkie te marzenia, to jedna koszulka reprezentacji Polski, którą zakładamy za każdym razem idąc na stadion lub oglądając mecz z przyjaciółmi przed telewizorem. Moim marzeniem jest, aby wszystkich Polaków połączyła reprezentacja narodowa podczas mundialu” – mówi Grzegorz Stańczuk, dyrektor Marketingu i Sponsoringu PZPN.