Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Polski Związek Łyżwiarski bez wsparcia

Polski Związek Łyżwiarski stracił ważnego sponsora, ze wsparcia wycofała się firma OTTO Work Force.

W tym tygodniu firma OTTO Work Force wycofała się ze sponsoringu związku, co stanowi dla niego duży problem. Decyzja ma skutek natychmiastowy. Przepychanki między firmą OTTO a Polskim Związkiem Łyżwiarstwa Szybkiego trwały od wiosny tego roku. Początkowo dotyczyło to tylko short tracku, na który holenderska firma bardzo stawiała. Przedstawiciele głównego sponsora związku nalegali wówczas bardzo na to, by trenerem kadry został światowej klasy szkoleniowiec Sebastien Cross. W razie pozostawienia na tym stanowisku Anny Łukanowej-Jakubowskiej firma OTTO zagroziła nawet obcięciem dotacji. Związek nie przystał na zmianę szkoleniowca. W tej sytuacji w październiku, w porozumieniu z działaczami z Białegostoku, postanowili powołać pierwszy w historii polski zespół komercyjny.

“Z dniem 22-ego listopada OTTO Work Force oficjalnie rezygnuje z funkcji głównego sponsora PZŁS ze skutkiem natychmiastowym. Po podpisaniu w grudniu 2015 kontraktu sponsorskiego OTTO Work Force uzgodnił z PZŁS, że zarząd będzie poprawnie zarządzał i stworzy solidny plan popularyzacji łyżwiarstwa szybkiego w Polsce.

W ostatnich miesiącach kilkakrotnie widzieliśmy, że Prezes i zarząd PZŁS nie jest w stanie zapewnić profesjonalnego zarządzania, a także nie udało się stworzyć prawdziwego długoterminowego planu dla popularyzacji łyżwiarstwa szybkiego w Polsce. Fakt, że PZŁS postanowił wycofać się z organizacji Mistrzostw Europy w łyżwiarstwie szybkim w Warszawie, bez informowania OTTO Work Force, jest bezpośrednim powodem do rezygnacji ze sponsoringu.

OTTO WORK FORCE żałuje, że musimy podjąć tę decyzję, ale nie chcemy być łączeni z instytucją, która naszym zdaniem działa na szkodę wizerunku OTTO Work Force. OTTO Work Force nadal będzie wspierać łyżwiarstwo szybkie w Polsce, jako główny sponsor OTTO Team”.

– „To dla nas bardzo ważny partner. Teraz siedzimy i badamy zasadność zarzutów. Musimy wyjaśnić jednoznaczną przyczyną, która spowodowała taką sytuację. Wycofanie się głównego sponsora, to dla nas wielki problem. Nie ukrywam, że w związku z tym spodziewamy się kłopotów finansowych” – powiedziała dla Eurosport.Onet.pl Kazimierz Kowalczyk, prezes PZŁS.

W związku z zaistniałą sytuacją wiele klubów i przedstawicieli głośno mówi o odwołaniu prezesa, wiadomo jednak, ze do takiej sytuacji nie dojdzie.

Źródło: Onet

Najnowsze

Łódzkie partnerem FEN

Pozostało tylko kilka dni do rozpoczęcia gali FEN, federacja ogłosiła jednego z partnerów wydarzenia, którym będzie Województwo ...

Całość ›

PZPN zakończył Walne Zgromadzenie

We wtorek, 24 listopada 2020 roku, odbyło się Walne Zgromadzenie Sprawozdawcze Delegatów PZPN, podczas, którego podjęto wiele ...

Całość ›

Balticus i Superliga z nową umową

Balticus, polska marka produkująca ekskluzywne zegarki, nadal pozostanie oficjalną marką zegarków Superligi i Superligi Kobiet Na ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›

PZPN zakończył Walne Zgromadzenie.

#sponsoringsport #PZPN #pilkanozna http://www.youtube.com/watch?v=ttt1B8adrU4&feature=emb_logo&ab_channel=%C5%81%C4%85czynaspi%C5%82kaTV https://sponsoringsport.pl/pzpn-zakonczyl-walne-zgromadzenie/

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.

 

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.