Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Polski Cukier sponsorem drużyny Katarzynki Toruń

Krajowa Spółka Cukrowa S.A. (właściciel marek Polski Cukier i Polskie Przetwory) została sponsorem tytularnym drużyny Ekstraklasy koszykówki kobiet w Toruniu w sezonie 2021/2022. Uroczystego podpisania listu intencyjnego dokonali: Tomasz Rega – Członek Zarządu KSC oraz Maciej Krystek – Prezes MMKS Katarzynki Toruń.

Krajowa Spółka Cukrowa S.A. jest znanym w regionie mecenasem sportu, który od lat wspiera toruńską koszykówkę. W piątek 9 lipca został podpisany list intencyjny dotyczący współpracy Spółki z MMKS Katarzynki Toruń na sezon 2021/2022. Jako mecenas polskiego sportu KSC S.A. nie mogło zabraknąć wśród sponsorów drużyny, która od wielu lat plasowała się w krajowej czołówce. W tym sezonie KSC S.A. zamierza także podkreślać wartość sportu w wykonaniu drużyn kobiecych.

„Wyrażamy duże zadowolenie z faktu wznowienia współpracy z popularnymi toruńskimi „Katarzynkami”. To dla naszej firmy i naszych marek znaczna wartość, którą zamierzamy przełożyć na satysfakcjonujący ekwiwalent sponsoringowy. Szczególnie, że współpraca dotyczy toruńskiej ekstraklasowej drużyny koszykarskiej kobiet, a popularność tej dyscypliny w naszym kraju w ostatnich latach zauważalnie wzrasta. Liczymy na to, że inwestycja w toruński basket pozwoli osiągać klubowi kolejne sukcesy, co da mieszkańcom Torunia wiele powodów do dumy.” – ocenia Tomasz Rega, Członek Zarządu Krajowej Spółki Cukrowej S.A. odpowiadający m.in. za obszar sponsoringu.

– „Pragnę podziękować Zarządowi Krajowej Spółki Cukrowej za ponowne włączenie się w sponsoring naszego klubu. Mamy nadzieję, że wspólnie będziemy walczyć o najwyższe trofea w Mistrzostwach Polski i powrócimy na parkiety Europy, na których obecni byliśmy od 2009 roku, grając w rozgrywkach FIBA EuroCup Women oraz w sezonie 2014/15 w FIBA EuroLeague Women. Nasza drużyna ekstraklasy po sezonie 2018/19 była sklasyfikowana na 20 miejscu w rankingu drużyn europejskich. W Klubie przywiązujemy również wagę do takich kwestii jak wychowanie młodzieży poprzez wskazywanie wartości. Zainteresowanie koszykówką przekłada się również na rekreacyjne uprawianie sportu, co jest sposobem na walkę z otyłością oraz poszanowanie zdrowego trybu życia jak również kształtowanie środowiska, w którym żyjemy nie tylko u młodzieży, ale również u dorosłych. Krajowa Spółka Cukrowa wspierając nasz klub wspiera działania na rzecz praw kobiet, za co gorąco dziękujemy. Mamy nadzieję, że w przyszłości stworzymy wspólną markę, rozpoznawalną nie tylko w Polsce.” – zaznacza Maciej Krystek, Prezes klubu MMKS Katarzynki Toruń.

Krajowa Spółka Cukrowa S.A. jest znanym od lat mecenasem sportu, który rozumie istotę tworzenia warunków do rozwijania aktywności fizycznej oraz promocji zdrowego stylu życia. Spółka szczególny nacisk kładzie na wspieranie inicjatyw realizowanych w regionach, w których prowadzi swoją działalność biznesową. Kluby wspierane przez KSC S.A. sięgnęły w ostatnich latach po liczne medale Mistrzostw Polski, Puchary i Superpuchary, grają w europejskich rozgrywkach, w ich składach na co dzień występują reprezentanci nie tylko polskiej kadry, ale także wielu innych państw.

Krajowa Spółka Cukrowa S.A. podczas trwania umowy z MMKS Katarzynki Toruń będzie promowała swoje marki. Promocja obejmie m.in. nazwę drużyny, koszulki i spodenki meczowe oraz znajdzie się na parkiecie. W przeszłości KSC S.A. przez trzy sezony wspierała już drużynę MMKS Katarzynki Toruń.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›