Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Polska Spółka Gazownictwa rozszerza współpracę z PZŻ

Polski Związek Żeglarski rozszerza współpracę partnerską z Polską Spółką Gazownictwa. Narodowy operator systemu dystrybucyjnego gazu w Polsce, oprócz kadry juniorów klasy 470 będzie też wspierał kadrę narodową juniorów klasy 420. Podpisana w Warszawie umowa obowiązuje do 31.10.2020 roku.

– „Bardzo się cieszę, że Polska Spółka Gazownictwa, dostrzegając potrzeby uzdolnionej sportowo młodzieży, zdecydowała się na rozszerzenie zakresu współpracy z Polskim Związkiem Żeglarskim. To Partner, który doskonale rozumie sport, ideę społecznej odpowiedzialności biznesu, który potrafi dostrzec potencjał drzemiący w młodych żeglarzach. Dzięki tej współpracy możemy realizować program szkolenia Kadry Narodowej Juniorów klasy 470, a teraz będzie to również możliwe w klasie 420. Z pewnością korzystnie wpłynie to na ciągłość szkolenia” – mówi Tomasz Chamera, prezes PZŻ.

Klasa 420 jest międzynarodową dwuosobową klasą regatową o charakterze przygotowawczym dla klasy olimpijskiej 470. W ramach współpracy PZŻ zakupi 2 sztuki kadłubów łodzi klasy 420.

– „Dobrze prowadzony sponsoring oraz akcje wizerunkowe są narzędziem, dzięki którym PSG buduje swój wizerunek największego operatora systemu dystrybucyjnego gazu w Polsce i Europie. Poprzez różnego rodzaju kampanie i wsparcie inicjatyw – w tym sportowych – możemy być rozpoznawalni jako Spółka działająca na rzecz rozwoju gospodarczego Polski oraz zaufany partner dla samorządów, instytucji kulturalnych, sportowych itp. Chcemy, by PSG było bliżej swoich obecnych i potencjalnych odbiorców poprzez wspieranie ważnych dla lokalnych społeczności przedsięwzięć. Chcemy, by PSG było swoistym znakiem towarowym, powszechnie rozpoznawalnym tam, gdzie Spółka prowadzi swe inwestycje i traktowanym jako odpowiedzialny partner, a takim partnerem może być przedsiębiorstwo pozytywnie kojarzone przez społeczeństwo, działające – min. poprzez sponsoring – dla dobra dziedzictwa narodowego, tradycji, sportu i kultury w skali ogólnopolskiej” – mówi Artur Mickiewicz, rzecznik prasowy Polskiej Spółki Gazownictwa.

Polska Spółka Gazownictwa jest Narodowym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego Gazu w Polsce i europejskim liderem w branży dystrybucji paliwa gazowego. Zatrudnia 11,5 tys. osób i zarządza 185 tys. km gazociągów, które dostarczają rocznie ponad 11,6 mld m3 gazu. PSG to największa Spółka Grupy Kapitałowej PGNiG, wspierająca wydarzenia i inicjatywy lokalne, przedsięwzięcia z dziedziny nauki i kultury, działania promujące historię Polski, zwłaszcza w zakresie gazu i nafty, a także stowarzyszenia i rozgrywki sportowe, w tym sport dzieci, młodzieży i sport akademicki.

Najnowsze

PGZ Stocznia Wojenna Sponsorem Meczu Arki Gdynia

Sponsorem Meczu Arki Gdynia ze Stalą Stalowa Wola została PGZ Stocznia Wojenna Stocznia już drugi raz wspiera klub PGZ Stocznia ...

Całość ›

Firma Kaliński przedłużyła współpracę z PSŻ Poznań

Bardzo dobry sezon PSŻ Poznań spowodował, że sponsorzy jeszcze chętniej przedłużają swoje umowy, z klubem na kolejny rok zostanie ...

Całość ›

PGE GiEK Skry Bełchatów i Röben Polska już ponad 20 lat razem

Röben Polska, firma z ponad 160-letnią historią w produkcji ceramicznych materiałów budowlanych, pozostała częścią Skry ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›