Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Polska Liga Esportowa nawiązuje współpracę z Sponsoring Insight

Polska Liga Esportowa nawiązała współpracę z agencją Sponsoring Insight, która zapewni badania, analizy oraz doradztwo w zakresie sponsoringu i marketingu sportowego.

Dobra współpraca partnerów biznesowych z Polską Ligą Esportową opiera się na wzajemnym zaufaniu, szukaniu potencjału we wspólnych działaniach, wyznawaniu podobnych misji i wizji oraz docieraniu do szerokiego grona odbiorców.

W tym celu, Polska Liga Esportowa podjęła działania z agencją Sponsoring Insight, która w swoim profilu zapewnia badania, analizy oraz doradztwo w zakresie sponsoringu i marketingu sportowego. Nawiązanie współpracy z firmą badawczo-konsultingową ma na celu jak najlepszą analizowanie rynku mediowego, możliwości biznesowych oraz efektywności realizowania zaplanowanych strategii.

Raporty dostarczane przez Sponsoring Insight zawierają dane, mające ułatwić już współpracującym partnerom Polskiej Ligi Esportowej jak i tym przyszłym, świadome podejmowanie decyzji w oparciu o rzetelność i jawność danych.

Paweł Kowalczyk, CEO Polska Liga Esportowa: – “Podjęcie współpracy z takim partnerem jak Sponsoring Insight pozwala nam na wejście na kolejny etap profesjonalizacji polskiego esportu, w tym wypadku na linii działań sponsorskich i biznesowych. PLE jako strona będzie mogła wiarygodnie przedstawiać swoją wartość na rynku i dokumentować postęp projektu, co jest dla mnie osobiście bardzo ważne.”

Seweryn Plotan, Dyrektor Zarządzający Sponsoring Insight: – “Dynamika wzrostu branży gamingowej oraz plany rozwojowe Polskiej Ligi Esportowej zrobiły na nas ogromne wrażenie. Mocno wierzę w to, że prowadzone przez nas badania efektywności sponsoringu i dostarczane raporty przyczynią się do dalszej profesjonalizacji rozgrywek, a nam pozwolą postawić kolejny ważny krok w świecie esportu.” Do tej pory wspólnie udało się opracować statystyki pokazujące zasięg i dotarcie publikacji mediowych Polskiej Ligi Esportowej w założonym okresie czasu. Wyliczone, szacunkowe ekwiwalenty wartości reklamowej partnerów to informacje, na bazie których można rozwijać dalsze działania.”

Najnowsze

Jagiellonia z własną walutą!

Jagiellonia przekazała kibicom bardzo ciekawą informację, już niedługo wprowadzi do obiegu własną walutę! Jagiellonia ...

Całość ›

Firma Varta została Partnerem Warty Poznań

Firma VARTA Consumer Batteries Poland została Partnerem Projektów Społecznych Warty Poznań Podpisana właśnie umowa obowiązuje do ...

Całość ›

John Park Szefem Rekrutacji Międzynarodowej Legii

John Park, posiadający ponad 30-letnie doświadczenie i sukcesy w pracy skautingowej został Szefem Rekrutacji Międzynarodowej Legii ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.

 

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.