Polska Liga Esportowa nawiązuje współpracę z Sponsoring Insight
Polska Liga Esportowa nawiązała współpracę z agencją Sponsoring Insight, która zapewni badania, analizy oraz doradztwo w zakresie sponsoringu i marketingu sportowego.
Dobra współpraca partnerów biznesowych z Polską Ligą Esportową opiera się na wzajemnym zaufaniu, szukaniu potencjału we wspólnych działaniach, wyznawaniu podobnych misji i wizji oraz docieraniu do szerokiego grona odbiorców.
W tym celu, Polska Liga Esportowa podjęła działania z agencją Sponsoring Insight, która w swoim profilu zapewnia badania, analizy oraz doradztwo w zakresie sponsoringu i marketingu sportowego. Nawiązanie współpracy z firmą badawczo-konsultingową ma na celu jak najlepszą analizowanie rynku mediowego, możliwości biznesowych oraz efektywności realizowania zaplanowanych strategii.
Raporty dostarczane przez Sponsoring Insight zawierają dane, mające ułatwić już współpracującym partnerom Polskiej Ligi Esportowej jak i tym przyszłym, świadome podejmowanie decyzji w oparciu o rzetelność i jawność danych.
Paweł Kowalczyk, CEO Polska Liga Esportowa: – “Podjęcie współpracy z takim partnerem jak Sponsoring Insight pozwala nam na wejście na kolejny etap profesjonalizacji polskiego esportu, w tym wypadku na linii działań sponsorskich i biznesowych. PLE jako strona będzie mogła wiarygodnie przedstawiać swoją wartość na rynku i dokumentować postęp projektu, co jest dla mnie osobiście bardzo ważne.”
Seweryn Plotan, Dyrektor Zarządzający Sponsoring Insight: – “Dynamika wzrostu branży gamingowej oraz plany rozwojowe Polskiej Ligi Esportowej zrobiły na nas ogromne wrażenie. Mocno wierzę w to, że prowadzone przez nas badania efektywności sponsoringu i dostarczane raporty przyczynią się do dalszej profesjonalizacji rozgrywek, a nam pozwolą postawić kolejny ważny krok w świecie esportu.” Do tej pory wspólnie udało się opracować statystyki pokazujące zasięg i dotarcie publikacji mediowych Polskiej Ligi Esportowej w założonym okresie czasu. Wyliczone, szacunkowe ekwiwalenty wartości reklamowej partnerów to informacje, na bazie których można rozwijać dalsze działania.”