Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Polska Hokej Liga wybrała w konkursie nowy logotyp

Doszło do rozstrzygnięcia ogłoszonego dwa miesiące temu konkursu na nowy logotyp dla Polskiej Hokej Ligi.

Dwa miesiące temu Polska Hokej Liga ogłosiła otwarty konkurs na nowy logotyp. Swoje propozycje zgłosiło 75 autorów. 10 grudnia jury złożone ze specjalistów w dziedzinie projektowania i przedstawicieli środowiska hokejowego wybrało zwycięzcę. To koncepcja logotypu zaproponowanego przez Szymona Marciniaka, studenta Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu. Zwycięski znak graficzny Polskiej Hokej Ligi przedstawia głowę orła trzymającego w dziobie kij hokejowy.

Logo wskazało w głosowaniu jury pod przewodnictwem dr. hab. Dawida Korzekwy z Akademii Sztuk Pięknych w Katowicach – projektanta graficznego i wieloletniego prezesa Stowarzyszenia Twórców Grafiki Użytkowej. – “Na pierwszy rzut oka widać, że autorem jest zawodowiec. To połączenie profesjonalnej typografii i znaku w stylu, który nazwałbym amerykańskim” – mówi Dawid Korzekwa.

– “W pracach konkursowych widzieliśmy wiele odmian orła, ale to w zwycięskim logo autor zachował umiar i subtelność w posługiwaniu się narodowymi symbolami” – ocenia Przemo Łukasik, kolejny z jurorów, architekt, współtwórca studia Medusa Group i autor koncepcji projektu Narodowego Centrum Sportów Lodowych. – “Zwycięskie logo, to znak graficzny, który dobrze się skaluje i odmienia w wyznaczonych kategoriach” – dodaje.

Propozycja Szymona Marciniaka była też wśród najlepszych projektów, które wskazał Mariusz Czerkawski, jeden z najwybitniejszych polskich hokeistów i pierwszy Polak, który zagrał w Meczu Gwiazd NHL. Orła z kijem hokejowym w dziobie wskazywali również przedstawiciele środowiska hokejowego: Marta Zawadzka, prezes Polskiej Hokej Ligi i Andrzej Gut, sekretarz Polskiego Związku Hokeja na Lodzie.

Zgodnie z regulaminem autor zwycięskiej koncepcji otrzyma nagrodę – 8 tys. zł. Liczba zgłoszeń pozytywnie zaskoczyła jurorów, a wyboru dokonali w dwóch etapach. – “W pierwszym jurorzy oceniali wszystkie prace. Do drugiego etapu trafiło sześć projektów z najwyższymi wynikami punktowymi. To spośród nich wybraliśmy zwycięską koncepcję. Dziękujemy wszystkim projektantom za włożony wysiłek i wiele godzin spędzonych nad projektami” – mówi Marta Zawadzka, prezes PHL.

Najnowsze

Dzielnica Bemowo i Sekcja Koszykówki Legii Warszawa przedłużają współpracę

Dzielnica Bemowo i Sekcja Koszykówki Legii Warszawa wciąż razem, strony przedłużyły obecną współpracę W piątek, 22 ...

Całość ›

Bartosz Ostałowski w kampanii Battery Point

Do kampanii Battery Point, organizowanej wspólnie przez Inter Cars i Clarios, producenta akumulatorów Varta, dołączył nowy ambasador, ...

Całość ›

Energa zwiększa wsparcie dla ampfutbolistów

Energa z Grupy ORLEN przedłużyła o trzy lata umowę o współpracy z Reprezentacją Polski dla piłkarzy grających w Amp Futbol Polska ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.

 

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.