fbpx Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Polska giełda kryptowalut CoinDeal sponsorem Wolverhampton Wanderers

CoinDeal, giełda kryptowalutowa, która należy do trzech Polaków została sponsorem Wolverhampton Wanderers.

Współpraca pomiędzy stronami zakładam.in. ekspozycję logotypu CoinDeal na rękawie koszulek meczowych, przodzie koszulek treningowych i rozgrzewkowych. W trakcie spotkań logotyp będzie również wyświetlany na bandach wokół boiska oraz siedziskach na ławkach rezerwowych.

Wolverhampton Wanderers w kolejnym sezonie będzie występował w Premier League, najwyższej klasie rozgrywek piłkarskich w Anglii. Zawodnikiem klubu jest polak – Michał Żyro.

Umowa sponsoringowa pomiędzy giełdą kryptowalut, a klubem piłkarskim jest pierwszą tego typu na świecie. Wrocławianie przecierają więc szlaki, których nie pokonał nikt do tej pory.

– “W CoinDeal jesteśmy świadomi wpływu, jaki marketing piłkarski może mieć na marki, zwłaszcza w takiej branży jak nasza. Wierzymy, że klub taki jak Wolves pomoże przekazać nasz komunikat na całym świecie” – podkreśla Kajetan Maćkowiak, współzałożyciel firmy. – “Zawsze pasjonowałem się światem sportu i jego wpływem na konsumentów” – dodaje.

Najnowsze

PGNiG Superligi zmienia formułę i system wyłanianie Mistrza

W sezonie 2018/2019 PGNiG Superliga zagra w zmienionej formule Dwie tabele w rundzie zasadniczej zamieni jedna zbiorcza Następnie ...

Całość ›

Ekstraklasa z nowym kontraktem z LOTTO i PKO Bankiem Polskim

Ekstraklasa rozpoczyna trzyletnią współpracę z dwoma markami należącymi do największych firm w Polsce: Totalizatora Sportowego i PKO ...

Całość ›

Dwa miliony widzów obejrzało mecz Legia – Cork w TVP

Wtorkowy, zwycięski mecz rewanżowy I rundy eliminacji Ligi Mistrzów UEFA pomiędzy Legią Warszawa a Cork City FC, okazał się hitem ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›
Wywiad

Maciej Czupryna – Dyrektor ds. Handlu MKS Cracovia

Nowy sklep kibica, wyróżnienia, sponsorzy oraz ciekawe plany biznesowe Posłuchajcie jak wygląda dział handlowy Cracovii, o którym w wywiadzie opowie jego Dyrektor, Maciej Czupryna   Paweł Żyliński, Redaktor Naczelny Sponsoring Sportpl: Cracovia to specyficzny klub, mają Państwo ...

Całość ›

PGNiG Superligi zmienia formułę i system wyłanianie Mistrza.
#sponsoringsport #pilkareczna #pgnigsuperliga https://t.co/SxLEG5zuD5

Ekstraklasa przedłuża umowę z Totalizatorem Sportowym i podpisuje kontrakt z PKO.
#sponsoringsport #lotto #pko https://t.co/XJAJPCbAZB