Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Polsat i Plus partnerami tytularnymi gdyńskiej areny

Konkurs na partnera tytularnego dla hali sportowo-widowiskowej Gdynia Arena rozstrzygnięty. Polsat oraz Plus – dwie kluczowe marki Grupy Polsat Plus znajdą się w nowej nazwie obiektu. Umowa podpisana zostanie na cztery lata. Obiekt nosić będzie nazwę Polsat Plus Arena Gdynia.

– Gdynia Arena jest jedną z wizytówek naszego miasta. Dlatego ogromnie cieszy nas fakt, iż to właśnie Telewizja Polsat, tak renomowany i bogaty w doświadczenie podmiot, będzie naszym partnerem w tym projekcie. Z Grupą Polsat Plus współpracowaliśmy w przeszłości przy wielu spektakularnych projektach i zawsze ta współpraca była na bardzo wysokim poziomie. Mecenat tytularny nad obiektem stanowi więc kolejny, owocny etap w naszych relacjach – mówi prezydent Gdyni Wojciech Szczurek. – Jestem przekonany, że nowa nazwa hali Polsat Plus Arena ­Gdynia bardzo szybko stanie się rozpoznawalną marką zarówno wśród mieszkańców Gdyni, ale także pozostałych osób, które będą chciały skorzystać z oferty imprez organizowanych w obiekcie – dodaje.

– Cieszymy się, że możemy współpracować z Gdynią i prezydentem Wojciechem Szczurkiem, który jest ojcem jej sukcesu. Gdynia to fantastyczne miasto. W najnowszym rankingu została uznana za miasto o najwyższym poziomie szczęścia mieszkańców. Jesteśmy pod niesamowitym wrażeniem tego, jak Gdynia rozwija się i jakim jest doskonałym miejscem zarówno do pracy, jak i życia. I to nas łączy – my też jako Grupa Polsat Plus zapewniamy usługi, które mają na co dzień ułatwiać życie, czynić je prostszym i przyjemniejszym, czyli po prostu szczęśliwszym – mówi Zygmunt Solorz, założyciel i właściciel Grupy Polsat Plus.

– W ramach ogłoszonego konkursu wpłynęła jedna oferta spełniająca wymogi formalne, która została zatwierdzona przez komisję. Zaproponowany czas trwania umowy to 4 lata, a całkowite wynagrodzenie dla miasta za ten okres wyniesie 9 mln 840 tys. zł brutto. Do ustalenia pozostają szczegóły w zakresie działań marketingowo-promocyjnych, a także kalendarza wydarzeń, które Partner, zgodnie z ofertą, zamierza zorganizować w gdyńskiej arenie – wyjaśnia Sekretarz Miasta i Dyrektor Urzędu Miasta Gdyni Rafał Klajnert.

Arena jest jednym z kluczowych obiektów multifunkcjonalnych na mapie Polski. Jej bogata historia rozpoczęła się 14 lat temu. Początkowo jako Hala Sportowo-Widowiskowa w Gdyni, a od 2013r. funkcjonowała pod nazwą Gdynia Arena. Obiekt od zawsze wyróżniał się charakterystyczną architekturą. Swoim kształtem przypomina skorupę żółwia, a użyte w konstrukcji dachu maszty i liny nawiązują do symboliki morskiej. Dla podkreślenia sąsiedztwa hali z terenami leśnymi, jej boczne ściany stanowią skarpy ziemne z naturalną roślinnością, pełniące zarazem funkcję izolacji termicznej.

Najnowsze

PGZ Stocznia Wojenna Sponsorem Meczu Arki Gdynia

Sponsorem Meczu Arki Gdynia ze Stalą Stalowa Wola została PGZ Stocznia Wojenna Stocznia już drugi raz wspiera klub PGZ Stocznia ...

Całość ›

Firma Kaliński przedłużyła współpracę z PSŻ Poznań

Bardzo dobry sezon PSŻ Poznań spowodował, że sponsorzy jeszcze chętniej przedłużają swoje umowy, z klubem na kolejny rok zostanie ...

Całość ›

PGE GiEK Skry Bełchatów i Röben Polska już ponad 20 lat razem

Röben Polska, firma z ponad 160-letnią historią w produkcji ceramicznych materiałów budowlanych, pozostała częścią Skry ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›