fbpx Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Polonia Warszawa zbiera na nowe stroje

Działalność sekcji koszykarskiej Polonii Warszawa w większości finansowana jest z darowizn od kibiców, klub chce nagrodzić ich przed sezonem.

Jak informuje strona internetowa klubu 40% budżetu w sezonie 2014/2015 stanowiły darowizny od kibiców, w roku poprzednim było to aż 91%. Klub bardzo docenia wkład kibiców w rozwój drużyny. W tym sezonie chce powalczyć o awans do pierwszej ligi. Pierwszym krokiem zmian ma być zakup nowych strojów meczowych. Chcąc nakłonić kibiców do zwiększenia darowizn na ten cel osobą, które wpłacą pieniądze oferuje umieszczenie nazwiska na koszulkach zawodniczek. Każdy może dokonać wpłaty na dowolną kwotę na rzecz klubu, zachęcamy do wsparcia akcji – LINK

Źródło: Polonia Warszawa

Najnowsze

Decathlon i ONICO Warszawa rozpoczynają współpracę

Sklep Decathlon dołącza do grona partnerów ONICO Warszawa Nowa umowa z popularnym sklepem sportowym będzie obowiązywać do końca ...

Całość ›

Aplikacja Widzewa bije rekordy w sieci

Mobilna aplikacja Widzewa, którą klub oficjalnie zaprezentował podczas poniedziałkowej konferencji prasowej poświęconej ramowemu ...

Całość ›

Suzuki Arena już w listopadzie

Suzuki mimo nabycia praw do stadionu w Kielcach jeszcze nie komunikuje tego faktu, co jednak zmieni się już w listopadzie  Jak ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›

Decathlon i ONICO Warszawa rozpoczynają współpracę https://t.co/FI8pOmMvm4

Aplikacja Widzewa bije rekordy w sieci.
#sponsoringsport #widzewlodz #aplikacja https://t.co/J5Xg05meEi