Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Polonia przedstawia plan rozwoju

W ubiegły czwartek Polonia Warszawa postanowiła zaprezentować dokument obejmujący plany rozwoju klubu oraz propozycje współpracy z m. st. Warszawą.

Już na początku dokumentu nowy właściciel klubu, Gregoire Nitot zdradza kilka istotnych szczegółów – „Jako nowy właściciel Polonii Warszawa S.A., w niniejszym dokumencie chciałbym przedstawić swoją wizję, plany sportowe i biznesowe, a także propozycje współpracy między Polonią Warszawa i Miastem. Najważniejsza zmiana dla Klubu to przejęcie Spółki przez nowego inwestora. Fakt, że jestem zarówno właścicielem (77%), Prezesem Zarządu i strategicznym sponsorem, posiadającym pełną decyzyjność w Spółce, otwiera dla Polonii możliwości rozwoju, które były nieosiągalne na przestrzeni ostatnich kilku lat. Polonia Warszawa to dla mnie inwestycja długoterminowa – mam nadzieję zarządzać Klubem przez co najmniej 15 kolejnych lat. Dotychczas zainwestowałem już 2,7 mln zł, a przez kolejne lata planuję przeznaczyć na ten cel około 10 mln zł.”

W całym planie określono również oczekiwania w stosunku co do partnera Polonii jaki ma być miasto. Nitot oczekuje od Warszawy przede wszystkim udostępnienia obecnej infrastruktury oraz jej rozbudowę a w przyszłości budowę nowego obiektu. Klub informuje również o spłacie zadłużenia w stosunku co do miasta – „156 zaległych faktur na łączną kwotę 750.097,23 zł., opłaty de minimis w kwocie 386.919 zł.”

W dokumencie znajdziemy też plany rozwoju sportowego, marketingowego czy szkolenia młodzieży.

Pełny plan rozwoju – LINK

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›