Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Pogoń z kompletem strojów od Capelii

Pogoń Szczecin mimo długiego czasu oczekiwania pokazała stroje, które przygotował dla nich nowy partner, firma Capelii Sport.

Nowa propozycja to prawdziwa gratka dla koneserów dobrego stylu w granatowo-bordowych barwach. Koszulki nawiązują do tradycyjnych wartości i pasiastych koszulek. Wszystko to w nowoczesnej formie, gdzie dokładne wykończenie każdego elementu było jednym z głównych priorytetów.

Pierwszy zestaw to kilka konkretnych symboli. Wśród nich jest charakterystyczny Gryf umiejscowiony na karku, a także piękny złoty herb na piersi. To także kolor akcentów występujących na tyle koszulki, czyli w numeracji, nazwiskach zawodników, a także logo Miasta Szczecin. Numery są zapisane czcionką PKO Ekstraklasy, z logo ligi na dole numeru. Uwagę zwracają też uwagę na subtelne wzory, które wkomponowane są w granatowo-bordowe pasy i przełamują odcienie.

Koszulki zostały wykonane z zachowaniem wszelkiej staranności. System CS Cool zapewnia cyrkulację powietrza oraz odprowadza ciepło od ciała, więc w żaden sposób nie będzie naruszać strefy komfortu. Koszulka jest lekka i bardzo przyjemna w użytkowaniu. Cena dedykowanego Pogoni Szczecin produktu wynosi 229 złotych. W przypadku koszulki dziecięcej cena jest zdecydowanie niższa – to 179 złotych.

Problemy logistyczne wywołane pandemią koronawirusa powodują, że klub wciąż oczekujemy na dalsze dostawy sprzętu od partnera technicznego – marki Capelli Sport. Pogoń może również rozegrać pierwsze spotkanie w strojach tymczasowych.

Najnowsze

STS na froncie koszulek Ruchu

STS podpisał kontrakt sponsorski z Ruchem Chorzów, na mocy którego został sponsorem strategicznym 14-krotnego mistrza Polski Logo ...

Całość ›

DB Protection współpracuje z Pogonią

Marka DB Protection dołącza do grona Partnerów Srebrnych idei Biznesowej Dumy Pomorza, czyli biznesowego projektu Pogoni Szczecin DB ...

Całość ›

Enea partnerem projektu „Poznaj Mistrzów – Zostań Mistrzem”

Enea, jako sponsor główny, wspólnie z Miejskim Klubem Lekkoatletycznym Szczecin będzie realizować projekt „Poznaj Mistrzów – ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›