Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Pogoń w nowych koszulkach

Sezon 2019/20 Pogoń Szczecin zaczyna z dwoma kompletami koszulek meczowych, które zostały stworzone przy współpracy z partnerem technicznym klubu – marką Zina.

Kolejna propozycja domowa to efekt połączenia stylów z przeszłości. Charakteryzuje się klasycznym krojem, w którym dominuje kolorystyka granatowa. Wzbogacono ją jednak o bordowe elementy pasów. Koszulki wyjazdowe są w białym odcieniu, z delikatnymi elementami szarości, a także granatowo-bordowymi wstawkami. Uwagę zwracają drapieżne, energetyczne pasy, które znajdują się po bokach. Nieodłącznym elementem jest ręcznie haftowany herb, z arcydokładnym wykończeniem każdego elementu.

Klub postanowił zrezygnować z wystającego kołnierza, a także wpleść hasło „Duma Pomorza” na karku. Do nowości zaliczają się także zmiany w brandingu sponsorskim, czyli pojawianie się logotypów Trawnik Producent z przodu koszulek oraz Toyota Kozłowski na tyle spodenek. Numery są zapisane nową czcionką PKO Ekstraklasy, z logo Ekstraklasy na dole numeru. Techniczna komibnacja materiałów powoduje, że koszulki posiadają system zapewniający dobre odprowadzanie potu, wentylację, a także chronią ciało przed przegrzaniem. Są lekkie i wygodne w użytkowaniu.

Cena produktu dla dorosłych, a więc w rozmiarach od S do 4XL, wynosi 199 zł złotych, niezależnie od wybranego koloru. W przypadku koszulki dziecięcej, w rozmiarach od 116 do 152 cm, cena jest niższa – to tylko 169 złotych.

Na koszulki meczowe obowiązują te same zasady, jak na pozostały sprzęt, czyli karnetowicze otrzymują 15% rabat. W sklepach Pogoni Szczecin oferowane koszulki nie są obrandowane logotypem i sponsorem Ekstraklasy.

Najnowsze

PGNiG Superliga od lutego w USA

Od lutego 2020 roku mecze PGNiG Superligi będzie można oglądać za oceanem, spółka sprzedała dostępne w Stanach Zjednoczonych ...

Całość ›

Ruch obchodzi 100-lecie

W przyszłym roku Ruch Chorzów będzie obchodził swoje setne urodziny, z tej okazji przygotuje wiele atrakcji, zmienił też herb  W ...

Całość ›

Jarosław „Pashabiceps” Jarząbkowski ambasadorem sekcji esportowej LV BET

Były zawodnik organizacji Virtuspro Jarosław „pashaBiceps” Jarząbkowski został ambasadorem LV BET Pasha wygrał 43 oficjalne ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›

This message is only visible to admins.

Problem displaying Facebook posts.
Click to show error

Error: An access token is required to request this resource.
Type: OAuthException
Solution: See here for how to solve this error
This error message is only visible to WordPress admins

Error: No connected account.

Please go to the Instagram Feed settings page to connect an account.