Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Pogoń w nowych koszulkach

Sezon 2019/20 Pogoń Szczecin zaczyna z dwoma kompletami koszulek meczowych, które zostały stworzone przy współpracy z partnerem technicznym klubu – marką Zina.

Kolejna propozycja domowa to efekt połączenia stylów z przeszłości. Charakteryzuje się klasycznym krojem, w którym dominuje kolorystyka granatowa. Wzbogacono ją jednak o bordowe elementy pasów. Koszulki wyjazdowe są w białym odcieniu, z delikatnymi elementami szarości, a także granatowo-bordowymi wstawkami. Uwagę zwracają drapieżne, energetyczne pasy, które znajdują się po bokach. Nieodłącznym elementem jest ręcznie haftowany herb, z arcydokładnym wykończeniem każdego elementu.

Klub postanowił zrezygnować z wystającego kołnierza, a także wpleść hasło „Duma Pomorza” na karku. Do nowości zaliczają się także zmiany w brandingu sponsorskim, czyli pojawianie się logotypów Trawnik Producent z przodu koszulek oraz Toyota Kozłowski na tyle spodenek. Numery są zapisane nową czcionką PKO Ekstraklasy, z logo Ekstraklasy na dole numeru. Techniczna komibnacja materiałów powoduje, że koszulki posiadają system zapewniający dobre odprowadzanie potu, wentylację, a także chronią ciało przed przegrzaniem. Są lekkie i wygodne w użytkowaniu.

Cena produktu dla dorosłych, a więc w rozmiarach od S do 4XL, wynosi 199 zł złotych, niezależnie od wybranego koloru. W przypadku koszulki dziecięcej, w rozmiarach od 116 do 152 cm, cena jest niższa – to tylko 169 złotych.

Na koszulki meczowe obowiązują te same zasady, jak na pozostały sprzęt, czyli karnetowicze otrzymują 15% rabat. W sklepach Pogoni Szczecin oferowane koszulki nie są obrandowane logotypem i sponsorem Ekstraklasy.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›