Pogoń w nowych koszulkach
Sezon 2019/20 Pogoń Szczecin zaczyna z dwoma kompletami koszulek meczowych, które zostały stworzone przy współpracy z partnerem technicznym klubu – marką Zina.
Kolejna propozycja domowa to efekt połączenia stylów z przeszłości. Charakteryzuje się klasycznym krojem, w którym dominuje kolorystyka granatowa. Wzbogacono ją jednak o bordowe elementy pasów. Koszulki wyjazdowe są w białym odcieniu, z delikatnymi elementami szarości, a także granatowo-bordowymi wstawkami. Uwagę zwracają drapieżne, energetyczne pasy, które znajdują się po bokach. Nieodłącznym elementem jest ręcznie haftowany herb, z arcydokładnym wykończeniem każdego elementu.
Klub postanowił zrezygnować z wystającego kołnierza, a także wpleść hasło „Duma Pomorza” na karku. Do nowości zaliczają się także zmiany w brandingu sponsorskim, czyli pojawianie się logotypów Trawnik Producent z przodu koszulek oraz Toyota Kozłowski na tyle spodenek. Numery są zapisane nową czcionką PKO Ekstraklasy, z logo Ekstraklasy na dole numeru. Techniczna komibnacja materiałów powoduje, że koszulki posiadają system zapewniający dobre odprowadzanie potu, wentylację, a także chronią ciało przed przegrzaniem. Są lekkie i wygodne w użytkowaniu.
Cena produktu dla dorosłych, a więc w rozmiarach od S do 4XL, wynosi 199 zł złotych, niezależnie od wybranego koloru. W przypadku koszulki dziecięcej, w rozmiarach od 116 do 152 cm, cena jest niższa – to tylko 169 złotych.
Na koszulki meczowe obowiązują te same zasady, jak na pozostały sprzęt, czyli karnetowicze otrzymują 15% rabat. W sklepach Pogoni Szczecin oferowane koszulki nie są obrandowane logotypem i sponsorem Ekstraklasy.