Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Pogon w marynarskich trykotach

Pogoń Szczecin kolejny raz wraz z marką Capelli Sport przygotowała stroje na nowy sezon, ich motywem przewodnim jest nawiązanie do portowej historii klubu.

Capelli Sport tworząc stroje odwzorowało elementy zaprojektowane przez klubowego graphic designera – Michała Madeja. Meczówki posiadają System CS Cool.

Domowe koszulki Pogoni będą charakteryzowały pasy, których będzie rekordowo dużo. Między pasami widać subtelną datę powstania klubu “1948”. Na tyle koszulek, w okolicy karku znajduje się napis “Portowcy”, który przecina kotwica. Uzupełnieniem rękawków jest granatowo-bordowy ściągacz.

Wyjazdowe koszulki odwołują się do dźwigu Stoczni Szczecińskiej, która jest jej głównym elementem. Złoty kolor trykotów ma nawiązywać do słońca, które świeci złotym kolorem przez dźwig będący inspiracja industrialnego charakteru stroju. Złoto kojarzone z sukcesem ma również przynieść szczęście na nowy sezon, który ma szansę być dla “Portowców” bardzo udanym.

Cena koszulek dla doroslych w podstawowej wersji wynosi 249 złotych, w przypadku koszulki dziecięcej to 199 złotych.

Może być zdjęciem przedstawiającym 1 osoba, stoi i na świeżym powietrzu

Najnowsze

AC Milan z charytatywnym kompletem od Pumy

Specjalny złoty strój upamiętnia działalność charytatywną AC Milan z napisem „Fondazione Milan” nadrukowanym pod kołnierzem z ...

Całość ›

Stal Rzeszów przedłużyła umowy z partnerami

Stal Rzeszów, która występuje w 2 Lidze przedłużyła umowę z dwoma partnerami - Autoryzowanym dealer marki Toyota Dakar oraz ...

Całość ›

Rafał Wisłocki w Termalice

Rafał Wisłocki został dyrektorem ds organizacyjnych i marketingowych Bruk-Betu Termaliki Nieciecza, tym samym kończąc współpracę z ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›