Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Pogoń Szczecin sprzedaje paprykarz

Sympatycy Pogoni Szczecin kojarzeni są z „Paprykarzem”, postanowili więc dołączyć ten produkt do swojej oferty i przekuć wydawało się obraźliwe komentarze w komercyjny sukces.

Jak informuje Pogoń na swojej stronie ideą powstania paprykarza była właśnie chęć niestandardowego działania i realizacji nietuzinkowego pomysłu – „Mówią o nas Paprykarze. Luz, nie obrażamy się, bo i co w tym złego? Ba! Obracamy to w sukces! Nawiązaliśmy współpracę z Rybiarnią Intersea Poland R.B. Góra sp.j., której efektem jest powstanie Portowego Paprykarza Szczecińskiego. Najpierw była idea. Wypuścić na rynek produkt, który się z nami kojarzy, a jednocześnie dopracować go w każdym szczególe, by wyróżniał się na rynku jakością i smakiem. Testowaliśmy, degustowaliśmy, ocenialiśmy. Ok, z gustem się nie dyskutuje, ale w pewnym momencie nie mieliśmy już żadnych wątpliwości. Zgodnie uznaliśmy, że tak, to właśnie to.”

W skład klubowego paprykarza wchodzi aż 38% ryb karpiowatych z łososiem. Paprykarz można kupić we wszystkich fanshopach Pogoni, ale także u partnera, czyli w Rybiarni Intersea na ulicy Kadłubka 41, w sklepach firmy Bohun, w sklepie ATOL, Hurtowni KRAB Kamil Hibner.

W ostatnich dniach do sprzedaży trafił również klubowy chleb sPortowców.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›