Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Pogoń przedłuża umowę z Helios

We wrześniu 2021 roku do „granatowo-bordowej” ekipy Pogoni Szczecin dołączyły szczecińskie kina Helios, teraz przedłużono współpracę o kolejny rok.

Przez ostatnie miesiące, w tygodniach przedmeczowych, przed seansami filmów w kinach sieci Helios na terenie Szczecina, nasi kibice mieli okazje oglądać specjalnie przygotowane przez klub krótkie filmy promocyjne. Spoty były emitowane w bloku reklamowym przed każdym filmem repertuarowym. W ten sposób popularyzowaliśmy markę Pogoni Szczecin i przypominaliśmy o zbliżających się meczach. W obu kinach Helios, czyli w CHR Kupiec oraz Outlet Park, można było także natkąć się na plakaty promujące spotkania „Portowców”.

„Helios regularnie angażuje się w sponsorowanie wydarzeń i wspiera kluby sportowe. Chcemy jako marka kojarzyć się z pozytywnymi doznaniami – nie tylko na wielkim ekranie, ale także poprzez swoją działalność społeczną. Pogoń Szczecin to jeden z najlepszych polskich klubów i jesteśmy dumni, że możemy wspierać go w jego sportowych sukcesach. Kolejna umowa tylko potwierdza zaangażowanie obu stron w budowaniu wspólnych relacji. Wierzę, że z korzyścią dla kibiców” – mówi Małgorzata Majewska, Dyrektor Sieci Kin Helios w Szczecinie.

Na niektórych spotkaniach Dumy Pomorza najmłodsi kibice mogli spędzać czas w strefie Heliosa. Mali kibice brali udział w filmowych zabawach z Kołem Fortuny. Na kanałach dedykowanych Pogoni publikowaliśmy również wiele konkursów, które przygotowywaliśmy wspólnie z partnerem klubu. Dodatkowo kibice mogą liczyć na możliwość zdobycia zaproszeń do kina w ramach konkursów przeprowadzanych w trakcie przerwy w meczu. Helios na stałe zagościł na stadionie w strefie rodzinnej, gdzie są organizowane konkursy dla najmłodszych kibiców.

– „W tym sezonie będzie jeszcze więcej konkursów, biletów do wygrania i filmowych emocji.Obserwujcie naszą współpracę uważnie, na pewno dostarczymy Wam jeszcze wiele radości!” – dodaje Małgorzata Majewska.

Helios S.A. to największa sieć kin w Polsce pod względem liczby obiektów. Dysponuje obecnie 52 kinami, mającymi łącznie 291 ekranów i niemal 55 tysięcy miejsc. Przed wejściami do sal kinowych znajduje Helios Bar z tradycyjnym i karmelowym popcornem, zimnymi i ciepłymi napojami oraz dużym wyborem słodyczy, a także Cafe Helios, gdzie można napić się kawy w wielu smakach. Do zobaczenia w kinach i na stadionie!

Najnowsze

Fundacja „Maraton Warszawski” i WK Dzik biegną razem

Fundacja „Maraton Warszawski” i WK Dzik ruszają w biegową trasę i ogłaszają partnerstwo Współpraca dotyczy Biegu Konstytucji 3 ...

Całość ›

Bartosz Kurek został ambasadorem marki Goldsaver

Bartosz Kurek został ambasadorem marki Goldsaver Jeden z najlepszych siatkarzy na świecie zgarnął więc w tym roku pierwsze złoto ...

Całość ›

Drużyna Śląska w miniaturze

Erik Exposito, Matias Nahuel Leiva, Rafał Leszczyński, Patrick Olsen, Patryk Klimala, trener Jacek Magiera i prezes Patryk Załęczny ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›