Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Pogoń prezentuje trzy komplety na sezon 2022/23

Sezon 2022/23 klub zaczyna z trzema kompletami koszulek meczowych, które zostały stworzone przy współpracy z partnerem technicznym Pogoni Szczecin – marką Capelli Sport.

Meczówki posiadają System CS Cool, który zapewnia cyrkulację powietrza oraz odprowadza ciepło od ciała, więc w żaden sposób nie będzie naruszać twojej strefy komfortu. Trykot jest lekki i bardzo przyjemny w użytkowaniu.

Cena dedykowanego Pogoni Szczecin produktu dla osób dorosłych, czyli w rozmiarach od S do 3XL, wynosi 269 złotych. Koszulka personalizowana, z numerem oraz imieniem/nazwiskiem lub pseudonimem jest w cenie 299 złotych. Istnieje również trzecia możliwość zakupu. Pełny branding, z numerem, imieniem/nazwiskiem lub pseudonimem, a także logotypami ekstraklasy (PKO Bank Polski, Lotto, Canal+) można kupić za 319 złotych.

W przypadku koszulki dziecięcej, czyli w rozmiarach od XXS (116 cm) do L (164 cm), cena jest niższa – to tylko 219 złotych. Trykot personalizowany, z numerem oraz imieniem/nazwiskiem lub pseudonimem wynosi 249 złotych.

Partner Techniczny odwzorował elementy zaprojektowane przez klubowego graphic designera – Michała Madeja.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›