Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Pogoń i Grupa Azoty dalej razem

Grupa Azoty Police i Pogoń Szczecin podpisały nową umowę. Zgodnie z jej postanowieniami Grupa Azoty będzie Partnerem Głównym Klubu przez kolejne dwa lata.

Informację ogłoszono podczas specjalnie zwołanego briefingu nieopodal Gniewina, gdzie obecnie przebywa na zgrupowaniu I zespół Pogoni Szczecin. Grupę Azoty Police podczas spotkania z mediami reprezentowali dr Wojciech Wardacki, prezes zarządu spółki oraz Tomasz Panas, wiceprezes. Ze strony Pogoni Szczecin dokument parafował Prezes zarządu Jarosław Mroczek.

– „Wsparcie tak silnego partnera pozwala nam w sposób strategiczny myśleć o rozwoju klubu” – mówi prezes zarządu Pogoni Szczecin Jarosław Mroczek. – „Nowa umowa jest wyrazem zaufania dla tego, w jaki sposób pracujemy, ale też dużą odpowiedzialnością dla wszystkich, którzy tworzą ten klub. Chcemy, by Grupa Azoty była dumna z tego, że wspiera Pogoń Szczecin.”

– „Spółki Grupy Azoty od lat wspierają wyróżniających się sportowców. Jesteśmy aktywnym uczestnikiem życia społecznego. Cieszę się, że mogliśmy dziś podpisać umowę, która daje Pogoni Szczecin niezbędną stabilizację i mocny fundament pod przyszłe sukcesy sportowe. Umowa motywuje klub do podnoszenia sobie poprzeczki i rozwoju, a Grupie Azoty Police oferuje doskonałe narzędzie marketingowe, wspierające cele biznesowe polickich zakładów „– powiedział dr Wojciech Wardacki, prezes zarządu Grupy Azoty i Grupy Azoty Police.

Wraz z wejściem w życie nowej umowy rozpocznie się już ósmy rok współpracy pomiędzy Pogonią i chemicznym gigantem. Zgodnie z zapisami zespół nadal będzie występował z logotypem „Grupa Azoty” w centralnym miejscu koszulek meczowych, a także spełni szereg powinności względem renomowanego Partnera. Będą to m.in. treści wyświetlane w trakcie meczów ligowych na bandach LED i telebimie oraz wiele innych aktywności promocyjnych. Logo partnera eksponowane będzie na klubowej odzieży, na oficjalnej stronie internetowej Pogoni Szczecin, czy w jej mediach społecznościowych. To oczywiście tylko wybrane i nieliczne ze świadczeń, które w trakcie umowy realizował będzie klub.

Od sezonu 2012/13 Pogoń Szczecin nieprzerwanie rywalizuje w najwyższej klasie rozgrywkowej. W tym czasie nieustannie wspierana jest przez Grupę Azoty. Dzięki współpracy z tak silnym partnerem klub może cały czas rozwijać się i realizować swoje cele. Bez wydatnego wsparcia Partnera Głównego nie byłoby to możliwe.

 

Najnowsze

Współpraca Akademii Sportu z Michelin Polska przedłużona

Olsztyńska fabryka Michelin Polska skorzystała z opcji przedłużenia złotego pakietu sponsorskiego, zwiększając tym samym wsparcie ...

Całość ›

Hokejowa Cracovia w nowych strojach

Comarch Cracovia podpisała umowę partnerską z kanadyjską marką CCM, jednym z najbardziej uznanych producentów sprzętu hokejowego na ...

Całość ›

Kramel na koszulkach ŁKS-u

Firma Kramel została sponsorem strategicznym ŁKS Łódź, tym samym zwiększając swoje zaangażowanie w Łódzki Klub Sportowy Logotyp ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›