Pogoń w dalszym ciągu z STS
STS przedłużył umowę sponsorską z Pogonią Szczecin, nowy kontrakt zakłada, że logo sponsora znajdzie się na lewym rękawku strojów klubowych. Porozumienie będzie obowiązywać przez 2 lata. STS z klubem związany jest od 1 lipca 2015 roku.
Umowa – dająca STS tytuł oficjalnego bukmachera klubu – obejmuje również ekspozycję materiałów reklamowych firmy w trakcie meczów w Szczecinie oraz na stronie internetowej klubu. Logo STS pojawi się m.in. na bandach stałych i LED oraz ściankach prasowych. Ponadto w wybranych meczach przed stadionem powstanie strefa sponsora z licznymi atrakcjami. Kontrakt przewiduje także możliwość organizowania wspólnych aktywacji dla kibiców. Klub i bukmacher będą też współpracować w social media.
– „STS to nie tylko największy legalny bukmacher w Polsce, ale również największy prywatny podmiot wspierający rodzimy sport. Dążymy do tego, żeby z klubami wiązać się długoterminowo. Kolejna umowa z Pogonią Szczecin poszerza dotychczasowy zakres współpracy – m.in. nasze logo znajdzie się na koszulkach piłkarzy. Warto jednak dodać, że nasza aktywność sponsorska zdecydowanie wykracza poza ekspozycję logotypu” – mówi Mateusz Juroszek, prezes STS.
W ramach umowy bukmacher przed każdym meczem otrzyma także pulę biletów oraz zaproszeń VIP, które kibice będą mogli wygrać w licznych konkursach organizowanych w lokalach STS w województwie zachodniopomorskim, a także na profilach firmy oraz klubu w mediach społecznościowych.
– „Dla nas ta współpraca jest bardzo istotna. Cieszymy się, z zaufania, którym obdarzył nas STS. Po raz pierwszy logo tego partnera pojawia się na naszych koszulkach, co także pokazuje jak ważny wymiar ma ta umowa” – mówi Jarosław Mroczek, prezes Pogoni Szczecin.
STS znany jest jako zaangażowany sponsor, którego aktywność zdecydowanie wykracza ponad ekspozycję logotypu. Bukmacher zrealizował wiele unikatowych projektów wraz z klubami i kibicami z całej Polski. Jedną z nich było pojawienie się na strojach piłkarzy Lecha Poznań, Ruchu Chorzów i Śląska Wrocław logo Fundacji Sport Twoją Szansą, która wspiera utalentowanych sportowców. Dochód z licytacji tych unikatowych koszulek pozwolił na pomoc podopiecznym organizacji dobroczynnej.
– „STS znany jest z zaangażowania – to nas wyróżnia spośród innych sponsorów. Prowadząc nasze działania zawsze myślimy o kibicach, bo to oni są najważniejszą częścią świata sportu” – dodaje Mateusz Juroszek.
STS aktywnie angażuje się we wspieranie rodzimego sportu. Jest największym prywatnym podmiotem na rynku sponsoringu w Polsce. Firma jest oficjalnym partnerem reprezentacji Polski w piłce nożnej, a także sponsorem głównym Jagiellonii Białystok oraz oficjalnym bukmacherem Lecha Poznań, Śląska Wrocław, Pogoni Szczecin, Ruchu Chorzów, Górnika Zabrze, Asseco Resovii oraz Vive Kielce, a także innych klubów i związków sportowych. Od maja 2017 roku sponsoruje również drużynę e-sportową Izako Boars.
Źródło: STS