Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

“Pogbomania”

Paul Pogba właśnie wrócił do Manchesteru United i stał się najdroższym zawodnikiem na świecie, przy czym wzbudził duże zainteresowanie różnych marek.

Transfer francuskiego zawodnika był planowany przez dłuższy czas. Mimo ogólnego szumu wokół zawodnika transakcja nie była jednak finalizowana. Całą atmosferę podsycał m.in Adidas. Jeszcze pod koniec lipca sugerował, że nie warto wierzyć w doniesienia medialne, przedstawiając swoje zdanie w specjalnym spocie.

Transakcja jednak została sfinalizowana a Adidas wypuścił momentalnie specjalny materiał zawodnika z raperem Stormzy.

Całą “Pogbomanie” oczywiście podsyca również Manchester United. Klub stosuje specjalne hasło promocyjne “REUNITED”. Z okazji transferu oprócz ekskluzywnego wywiadu, wielu informacji na stronie również stworzył materiał filmowy.

Nie można także zapomnieć, że Pogba od dziś to najdroższy zawodnik świata a Manchester United wydał na jego zakup około 105 mln euro!

Źródło: Manchester United, Adidas

Najnowsze

Marka LUMEL kolejny rok z Falubazem Zielona Góra

LUMEL SA i LUMEL Alucast Sp z oo pozostają partnerami Falubazu Zielona Góra także w sezonie 2020 – "Lumel stawia na nieustanny ...

Całość ›

PlayerMaker partnerem technologicznym Akademii Legii Warszawa

Akademia Piłkarska Legii Warszawa rozpoczęła współpracę z PlayerMaker, firmą zajmującą się technologią sportową, której ...

Całość ›

Antrans Złotym Sponsorem Chrobrego Głogów

Głogowski przewoźnik, firma Antrans została Sponsorem klubu wykupując Złoty Pakiet Świadczeń Grono głogowskich ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›

This message is only visible to admins.

Problem displaying Facebook posts.
Click to show error

Error: An access token is required to request this resource.
Type: OAuthException
Solution: See here for how to solve this error

Marka LUMEL kolejny rok z Falubazem Zielona Góra.
#sponsoringsport #falubazzielonagora #zuzel https://sponsoringsport.pl/marka-lumel-kolejny-rok-z-falubazem-zielona-gora/

PlayerMaker partnerem technologicznym Akademii Legii Warszawa.
#sponsoringsport #legiawarszawa #pilkanozna https://sponsoringsport.pl/playermaker-partnerem-technologicznym-akademii-legii-warszawa/

This error message is only visible to WordPress admins

Warning: The account for sponsoringsport.pl needs to be reconnected.
Due to Instagram platform changes on March 2, 2020, this Instagram account needs to be reconnected to allow the feed to continue updating. Reconnect on plugin Settings page