fbpx Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Podbeskidzie z promocją sprzedaży karnetów

Podbeskidzie Bielsko Biała mimo spadku do niższej ligi marketingowo radzi sobie bardzo dobrze, właśnie realizuje ciekawą formę promocji sprzedaży karnetów.

Klub z południa Polski obecnie występować będzie w pierwszej lidze. Pracownicy klubu mają świadomość, że liczba kibiców może w nowym sezonie spaść, nikt nie chce żeby niedawno oddany obiekt „świecił pustkami”. W celu zwiększenia sprzedaży przygotowano promocję 2+1. Kibic, który zachęci dwie nowe osoby do zakupu karnetu na spotkania ma szansę na uzyskanie zniżki. Najtańsza z kupionych przez niego wejściówek kosztować będzie złotówkę. Karnety normalne nie są zbyt drogie ponieważ kosztują 95 – 70 zł (poza sektorem rodzinnym), jednak promocja może mieć swoich zwolenników.

Warto zwrócić uwagę na karnety dla osób niepełnosprawnych, są one darmowe. Jedynie opiekun musi opłacić karnet w cenie 30 zł. Na stronie klubu każdy również ma szanse obserwować licznik wskazujący wielkość sprzedaży karnetów.

43482

Źródło: Podbeskidzie Bielsko Biała

Najnowsze

Dwa miliony widzów obejrzało mecz Legia – Cork w TVP

Wtorkowy, zwycięski mecz rewanżowy I rundy eliminacji Ligi Mistrzów UEFA pomiędzy Legią Warszawa a Cork City FC, okazał się hitem ...

Całość ›

Totolotek przedłuża współpracę z Lechią Gdańsk

Firma bukmacherska Totolotek SA będzie nadal sponsorem premium piłkarskiej Lechii Gdańsk Współpraca pomiędzy polskim bukmacherem, a ...

Całość ›

FoodCare oficjalnym sponsorem Legii Warszawa

Oficjalnym sponsorem Legii Warszawa została firma FoodCare, producent min popularnego napoju izotonicznego 4move Nowa umowa sponsorska ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›
Wywiad

Maciej Czupryna – Dyrektor ds. Handlu MKS Cracovia

Nowy sklep kibica, wyróżnienia, sponsorzy oraz ciekawe plany biznesowe Posłuchajcie jak wygląda dział handlowy Cracovii, o którym w wywiadzie opowie jego Dyrektor, Maciej Czupryna   Paweł Żyliński, Redaktor Naczelny Sponsoring Sportpl: Cracovia to specyficzny klub, mają Państwo ...

Całość ›

Unable to display Facebook posts.
Show error

Error: (#4) Application request limit reached
Type: OAuthException
Code: 4
Please refer to our Error Message Reference.

Dwa miliony widzów obejrzało mecz Legia – Cork w TVP https://t.co/K6a38n7En4

Totolotek do 2019 roku z Lechią Gdańsk.
#sponsoringsport #pilkanozna #totolotek https://t.co/dCN2qHWx22