fbpx Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Podbeskidzie z promocją sprzedaży karnetów

Podbeskidzie Bielsko Biała mimo spadku do niższej ligi marketingowo radzi sobie bardzo dobrze, właśnie realizuje ciekawą formę promocji sprzedaży karnetów.

Klub z południa Polski obecnie występować będzie w pierwszej lidze. Pracownicy klubu mają świadomość, że liczba kibiców może w nowym sezonie spaść, nikt nie chce żeby niedawno oddany obiekt „świecił pustkami”. W celu zwiększenia sprzedaży przygotowano promocję 2+1. Kibic, który zachęci dwie nowe osoby do zakupu karnetu na spotkania ma szansę na uzyskanie zniżki. Najtańsza z kupionych przez niego wejściówek kosztować będzie złotówkę. Karnety normalne nie są zbyt drogie ponieważ kosztują 95 – 70 zł (poza sektorem rodzinnym), jednak promocja może mieć swoich zwolenników.

Warto zwrócić uwagę na karnety dla osób niepełnosprawnych, są one darmowe. Jedynie opiekun musi opłacić karnet w cenie 30 zł. Na stronie klubu każdy również ma szanse obserwować licznik wskazujący wielkość sprzedaży karnetów.

43482

Źródło: Podbeskidzie Bielsko Biała

Najnowsze

Startuje Migra Liga Szkół z Volley Wrocław

VolleyWrocław wraz z partnerem – wydawnictwem Migra sp z oo przygotowali specjalny projekt dla uczniów Rusza Migra Liga Szkół Migra ...

Całość ›

Deloitte partnerem Polskiego Związku Piłki Siatkowej na dłużej

Od blisko sześciu lat firma doradcza Deloitte jest zaangażowana w rozwój polskiej siatkówki Kolejna umowa o współpracy pomiędzy ...

Całość ›
Realizacje

Sponsoring Sport.pl inicjatorem współpracy Hotelu Moran oraz Inchcape Polska

Portal Sponsoring Sportpl został inicjatorem kolejnej współpracy, tym razem nawiązanej między Hotelem Moran i Inchcape Poznań Jak ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›

Startuje Migra Liga Szkół z Volley Wrocław.
#sponsoringsport #volleywroclaw #siatkowka https://t.co/jkRvYBxOJD

Deloitte partnerem Polskiego Związku Piłki Siatkowej na dłużej.
#sponsoringsport #Deloitte #siatkowka https://t.co/AZIQ9LnJns