fbpx Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Poczta Polska wprowadza znaczek z Robertem Lewandowskim

Znaczek pocztowy z wizerunkiem kapitana polskiej reprezentacji Roberta Lewandowskiego wprowadziła do obiegu – w czwartek, w dniu inauguracji mistrzostw świata w Rosji – Poczta Polska.

Znaczek o nominale 6 zł będzie można kupić w każdej placówce pocztowej. Nakład znaczków to 5 mln sztuk.

Projektantem emisji jest Bożydar Grozdew, który umieścił na znaczku wizerunek piłkarza opatrzony jego inicjałami z numerem boiskowym: RL9.

Lewandowski – jak przypomniała spółka w komunikacie – od kilku lat zaliczany jest do grona najlepszych napastników na świecie. “Jest idolem młodych piłkarzy i kibiców. Oni wierzą, że Robert Lewandowski może zdobyć koronę króla strzelców turnieju, a nasza reprezentacja ma największą od wielu lat szansę na sukces” – czytamy w informacji.

Jak przypomniał, cytowany w komunikacie, członek zarządu Poczty Polskiej Tomasz Dąbrowski spółka “już w okresie międzywojennym upamiętniała na znaczkach polskich sportowców, takich jak Halina Konopacka, czy Janusz Kusociński”. “Kontynuujemy tę tradycję i wydajemy znaczki nie tylko z okazji ważnych imprez sportowych i sukcesów polskich zawodników, ale także pokazujemy wybitne osobowości polskiego sportu. Robert Lewandowski to nie tylko doskonały napastnik, to także wzór aktywności sportowej dla dzieci i młodzieży. Dlatego dzisiaj wprowadzamy do obiegu znaczek z jego podobizną” – podkreślił.

Polska reprezentacja rozegra w Rosji co najmniej trzy mecze: z Senegalem, Kolumbią i Japonią. Pierwszy mecz biało-czerwonych odbędzie się 19 czerwca br. Mundial w Rosji zakończy się 15 lipca br. Łącznie w ramach MŚ 2018 odbędą się sześćdziesiąt cztery spotkania, rozegrane na 12 stadionach jedenastu miast.

Najnowsze

Sierpień również pod znakiem Legi w mediach

Pozycja lidera w zestawieniu najbardziej medialnych klubów kolejny miesiąc z rzędu należała do Legii Warszawa – wynika z analizy ...

Całość ›

ENEL-MED partnerem medycznym EBL I EBLK

ENEL-MED obejmie opieką medyczną zawodników i zawodniczki najwyższych klas rozgrywkowych w koszykówce: Energa Basket Ligi i Energa ...

Całość ›

Zarządu PKOl obradował po wakacjach

18 września br na pierwszym po letnich wakacjach posiedzeniu zebrał się Zarząd Polskiego Komitetu Olimpijskiego Podczas obrad, ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›

Sierpień również pod znakiem Legi w mediach.
#sponsoringsport #legiawarszawa #medialnosc https://t.co/aIFDCYq64Y

ENEL-MED partnerem medycznym koszykówki.
#sponsoringsport #koszykowka #enelmed https://t.co/r3Z2hgI9MI