Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

PMiW Łukosz dalej z Podbeskidziem

Firma PMiW Łukosz wspiera Podbeskidzie Bielsko-Biała od 2016 roku, a od lipca 2017 jest współwłaścicielem klubu, nadal jej logotyp pozostanie na koszulce piłkarzy.

Historia firmy przebiega podobnie do historii Podbeskidzia. Przedsiębiorstwo swoje korzenie ma w regionie, z którego z czasem wypłynęła na szerokie wody i dziś znana jest w całym kraju. Obecnie firma wspiera lokalny sport oraz TS Podbeskidzie. Logo firmy ponownie pojawi się na koszulkach meczowych Podbeskidzie w sezonie 2019/2020.

Polskie Mięso i Wędliny ŁUKOSZ Sp. z o.o. jest polską firmą rodzinną, która rozpoczęła swoją działalność w 1990 roku . Dzięki zaangażowaniu, systematyczności i wytrwałości w dążeniu do osiągnięcia założonych celów, firma cały czas rozwija się, wprowadza nowe technologie i produkty. Specjalizacją firmy jest produkcja wyrobów na bazie mięsa z indyka i kurczaka, oraz produktów typu convenience food i mięs kulinarnych. Produkcja odbywa się w trzech zakładach o łącznej powierzchni ponad 30 000 m2 .

Dystrybucja odbywa się z nowoczesnego Centrum Logistycznego w Chybiu. Dzięki własnej bazie transportowej towar jest dostarczany do Klienta we właściwym czasie i w warunkach spełniających normy odpowiednie dla każdego produktu.

Partnerskie zasady współpracy pozwoliły na rozwinięcie dystrybucji na terenie całej Polski oraz poza jej granicami min. : Wielkiej Brytanii , Irlandii, Niemiec, Francji, Austrii, Hiszpanii , Portugalii, Włoch ,Węgier, Rumunii, Litwy, Łotwy, Estonii , Czech, Słowacji a także na rynki Afrykańskie , Azjatyckie i Bliski Wschód.

Najnowsze

Robotnicze znów w sprzedaży

Widzew Łódź wspólnie z DRINK ID, właścicielem Browaru Piotrków, reaktywuje markę Robotnicze w nowej odsłonie: Robotnicze ...

Całość ›

Kraków gospodarzem pierwszych w historii Mistrzostw Europy Ninja

Kraków stanie się europejską stolicą sportów przeszkodowych Od 14 do 16 listopada 2025 roku w Hali 100-lecia KS Cracovia 1906 ...

Całość ›

KNAPTRANS sponsorem KŻ Orzeł Łódź

Do grona sponsorów Klubu Żużlowego Orzeł Łódź w sezonie 2025 dołączyła firma Knaptrans sp z oo Firma Knaptrans posiada 30 lat ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›