Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Pluszaki na lodzie w Tychach

GKS Tychy już po raz dziewiąty zorganizował akcję Teddy Bear Toss. Po pierwszej bramce strzelonej przez gospodarzy pluszaki wylądowały na lodzie, a teraz trafią do dzieci.

GKS Tychy apelował do kibiców o przyniesienie maskotek, które po pierwszej bramce, strzelonej przez miejscowych hokeistów, zostały wrzucone na taflę. Maskotki zasypały lodowisko i teraz trafią do dzieci. Na Stadionie Zimowym odbyła się dziewiąta edycja akcji Teddy Bear Toss. Kibice musieli długo trzymać misie w rękach, bo dopiero bramka w 21 minucie uwolniła pluszaki.

„Dobrze weszliśmy w drugą tercje wykorzystując grę w przewadze. Bramka była trochę szczęśliwa, bo krążek odbił się od łyżwy, ale nie było ruchu, więc gol został zdobyty prawidłowo. Bardzo cię cieszę, że po mojej bramce misie poleciały na taflę” – mówi Bartłomiej Jeziorski, napastnik GKS-u Tychy.

Szanowni Państwo,

Zasypały lodowisko i teraz trafią do dzieci. Na Stadionie Zimowym odbyła się dziewiąta edycja akcji Teddy Bear Toss. Kibice musieli długo trzymać misie w rękach, bo dopiero bramka w 21 minucie uwolniła pluszaki.

-Dobrze weszliśmy w drugą tercje wykorzystując grę w przewadze. Bramka była trochę szczęśliwa, bo krążek odbił się od łyżwy, ale nie było ruchu, więc gol został zdobyty prawidłowo. Bardzo cię cieszę, że po mojej bramce misie poleciały na taflę – mówi Bartłomiej Jeziorski, napastnik GKS-u Tychy.

Misie zostały już spakowane i policzone. W sumie na taflę pofrunęło 1272 pluszaków. To wynik lepszy niż w ubiegłym sezonie. W sumie w trakcie wszystkich dziewięciu edycji Teddy Bear Toss zebrano 16 736 maskotek.

„W ubiegłym roku postanowiliśmy rozszerzyć akcję i wyjść z nią poza granice Tychów. Maskotki trafiły do kilkudziesięciu domów dziecka z województwa śląskiego i wywołały uśmiech na twarzy wielu osób. W tym roku będzie podobnie. W najbliższym czasie odwiedzimy placówki m.in z Rudy Śląskiej, Katowic, Gliwic czy Zabrza” – dodaje Krzysztof Trzosek, rzecznik prasowy GKS-u Tychy.

Liczba pluszaków zebranych podczas poszczególnych edycji:

• 20.12.2022 GKS Tychy – GKS Katowice: 1.272
• 03.12.2021 GKS Tychy – Re-Plast Unia Oświęcim: 1.156
• 08.12.2019 GKS Tychy – Re-Plast Unia Oświęcim: 2.357
• 02.12.2018 GKS Tychy – JKH GKS Jastrzębie: 1.885
• 01.12.2017 GKS Tychy – MH Automatyka Gdańsk: 1.668
• 06.12.2016 GKS Tychy – TMH Tempish Polonia Bytom: 1.756
• 06.12.2015 GKS Tychy – TH Unia Oświęcim: 2.237
• 07.12.2014 GKS Tychy – Comarch Cracovia: 2.352
• 06.12.2013 GKS Tychy – TMH Polonia Bytom: 2.053

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›