Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

PlayerMaker partnerem technologicznym Akademii Legii Warszawa

Akademia Piłkarska Legii Warszawa rozpoczęła współpracę z PlayerMaker, firmą zajmującą się technologią sportową, której czujniki rejestrują każdy ruch oraz kontakt zawodnika z piłką.

Legia Warszawa jako lider w obszarze monitorowania danych w Europie Środkowo-Wschodniej, została pierwszym klubem, który zastosował tę technologię obok czołowych zespołów z Wielkiej Brytanii, Ameryki Łacińskiej i Azji.

Zakładane na obuwie czujniki PlayerMaker po każdej sesji treningowej przetwarzają w chmurze parametry techniczne, taktyczne i biomechaniczne każdego z zawodników, jak i całego zespołu. Trenerzy mogą wykorzystać tę wiedzę dla podwyższenia jakości zajęć i przygotowania zindywidualizowanego zestawu ćwiczeń dla zawodników. Czujniki odczytują każdy ruch piłkarzy, dzięki czemu sztaby uzyskają dostęp do kompleksowego rozkładu obciążenia biomechanicznego kończyn dolnych, a także do szczegółowej analizy poruszania się po boisku. Informacje te mogą być również kluczowe dla zapewnienia kontuzjowanym zawodnikom szybszego powrotu do zdrowia i zapewnią system wczesnego ostrzegania przed kontuzjami.

– “PlayerMaker to technologia, która przyciągnęła i zainteresowała wiele wybitnych osób związanych z piłką nożną. Jednym z nich jest Arsene Wenger, który został jej inwestorem” – mówi Łukasz Bortnik, szef przygotowania fizycznego pierwszego zespołu Legii Warszawa, który uczestniczył w sprowadzeniu narzędzia do Akademii Legii – “PlayerMaker posiada ogromny potencjał i może rzeczywiście zmienić sposób w jaki oceniamy, mierzymy i analizujemy objętość i intensywność pracy piłkarzy.”

Legia Warszawa w czerwcu 2020 roku otworzy ośrodek szkoleniowy dla Academi – Legia Training Center wraz z badawczo-rozwojową częścią LegiaLAB, która będzie koncentrować się na optymalizacji przygotowania fizycznego oraz identyfikacji talentów. Stołeczny klub odgrywa kluczową rolę we wdrażaniu nowych technologii i metodologii szkoleniowych w Polsce i Europie, czego potwierdzeniem jest korzystanie z technologii PlayerMaker.

Guy Aharon, dyrektor generalny PlayerMaker, dodał: – “Cieszymy się, że w tak kluczowym momencie, tuż przed oddaniem Legia Training Center, możemy rozpocząć współpracę z Legią Warszawa. To dla nas ogromny powód do satysfakcji, że duży europejski klub inwestuje w naszą technologię, która w najbliższych latach pomoże mu uzyskać znaczącą przewagę konkurencyjną.

Najnowsze

Zaksa Kędzierzyn-Koźle z nową stroną internetową

Wraz z partnerem technologicznym siatkarska Zaksa Kędzierzyn-Koźle stworzyła nową stronę internetową, z wieloma udogodnieniami ...

Całość ›

Kluby Fortuna 1 Ligi obniżą pensje

Wzorem Ekstraklasy również zarządcy Fortuna 1 Ligi wydali oświadczenie, w którym rekomendują obniżenie pensji zawodników na czas ...

Całość ›

Rada Nadzorcza Ekstraklasy uchwaliła zasady obniżania wynagrodzeń piłkarzy

Rada nadzorcza Ekstraklasy SA, na wniosek wszystkich klubów, podjęła uchwałę o zasadach ograniczania wynagrodzenia zawodników w ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›