Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

PKOl przygotował identyfikacje wizualną na Tokio 2020

W związku ze zbliżającymi się Igrzyskami Olimpijskimi w Tokio Polski Komitet Olimpijski postanowił wzorem roku 1964 przygotować specjalną identyfikacje wizualną dyscyplin olimpijskich.

– „Zależy nam by w tym ważnym czasie nawiązać szczególne więzi z kibicami, olimpijczykami oraz całym środowiskiem sportowym. Igrzyska są bez wątpienia największym sportowym widowiskiem na świecie integrującym nas wokół wspaniałych emocji, narodowej dumy i sportowej rywalizacji. Poprzez odpowiednią komunikację i promocję – także naszych Sponsorów i Partnerów – chcemy pokazywać siłę i prestiż olimpijskiej marki i Ruchu Olimpijskiego” – mówi Andrzej Kraśnicki, Prezes Polskiego Komitetu Olimpijskiego.

By ułatwić komunikację 57 lat temu podczas Igrzysk Olimpijskich w Tokio w 1964, po raz pierwszy zastosowano „język” obrazkowy w postaci piktogramów. Zaprojektowane zostały wtedy ikonki dyscyplin sportowych, które wykorzystano do promocji podczas Igrzysk Olimpijskich. Piktogramy pozostają wciąż istotną częścią komunikacji tej najważniejszej imprezy sportowej na świecie i są znaczącym elementem identyfikacji każdych kolejnych olimpijskich zmagań.

– „Tegoroczne Igrzyska będą inne niż dotychczas. Ważną rolę będą zatem odgrywać media, dzięki którym będziemy mogli śledzić przebieg sportowej rywalizacji. To ważne wyzwanie także dla Polskiego Komitetu Olimpijskiego. Dbamy przede wszystkim o to, by zapewnić Polskiej Reprezentacji Olimpijskiej jak najlepsze warunku udziału w igrzyskach, ale też o to, by jak najlepiej promować ich dokonania oraz Polskę podczas tego wydarzenia” – podkreśla Adam Krzesiński, Sekretarz Generalny PKOl.

Nawiązując do historii, pomysł na komunikację Polskiego Komitetu Olimpijskiego podczas nadchodzących Igrzysk XXXII Olimpiady Tokio 2020 roku, oparty jest na piktogramach dyscyplin sportowych. Każdy ze znaków jest zaprojektowany, a jego konstrukcja opiera się na kołach i liniach prostych. Proste formy i ich charakter nawiązują do kultury japońskiej. Ta idea łączy w sobie historię, a jednocześnie jest nowoczesną formą graficzną, dającą dużą elastyczność.

Najnowsze

PGZ Stocznia Wojenna Sponsorem Meczu Arki Gdynia

Sponsorem Meczu Arki Gdynia ze Stalą Stalowa Wola została PGZ Stocznia Wojenna Stocznia już drugi raz wspiera klub PGZ Stocznia ...

Całość ›

Firma Kaliński przedłużyła współpracę z PSŻ Poznań

Bardzo dobry sezon PSŻ Poznań spowodował, że sponsorzy jeszcze chętniej przedłużają swoje umowy, z klubem na kolejny rok zostanie ...

Całość ›

PGE GiEK Skry Bełchatów i Röben Polska już ponad 20 lat razem

Röben Polska, firma z ponad 160-letnią historią w produkcji ceramicznych materiałów budowlanych, pozostała częścią Skry ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›