Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

PKO Bank Polski z Wisłą Kraków

Partner Tytularny rozgrywek piłkarskiej Ekstraklasy – PKO Bank Polski – na mocy odrębnej umowy zawartej z Wisłą Kraków został Oficjalnym Partnerem Klubu oraz Akademii, rozszerzając w ten sposób zakres współpracy o nowe obszary.

Od 2019 roku PKO Bank Polski sukcesywnie realizuje wraz z „Białą Gwiazdą” program partnerski promujący usługi Banku i umożliwiający pozyskanie środków finansowych dla klubu. Wspólne działania marketingowe obu stron w tym zakresie będą kontynuowane. Partner dodatkowo wesprze młodych adeptów piłki nożnej, angażując się we współpracę z Akademią Wisły Kraków. Logo PKO Banku Polskiego pojawi się na jej stronie, a także na oficjalnej witrynie 13-krotnego mistrza Polski.

Partner Wisły Kraków od ponad 100 lat funkcjonuje na krajowym rynku, stając się liderem polskiego sektora bankowego. PKO Bank Polski realizując swoją strategię z sukcesem przyspiesza cyfryzację kraju, a dzięki wprowadzaniu innowacji i nowoczesnych technologii stale rozwija się i unowocześnia, wykraczając poza tradycyjną bankowość.

Bank z okazji podpisania nowej umowy przygotuje także specjalny konkurs dla kibiców.

„Okno transferowe w wiślackim biznesie wciąż trwa, o czym świadczy pozyskanie kolejnego ogniwa. Ogniwa, które doskonale orientuje się w realiach rodzimego futbolu, wspierając Ekstraklasę jako Partner Tytularny i angażując się w rozmaite inicjatywy promujące polską piłkę nożną. Cieszymy się, że tak uznana marka jak PKO Bank Polski zdecydowała się na kooperację z Wisłą Kraków, przyczyniając się do rozwoju klubu, ale i Akademii Piłkarskiej” – powiedział Dawid Błaszczykowski, Prezes TS Wisła Kraków SA.

– „Jesteśmy dumni z kolejnego kroku w naszej piłkarskiej misji PKO Banku Polskiego. Od samego jej początku stawialiśmy sobie za cel, by wspierać naszą ligę oraz poszczególne drużyny w rozwoju, ze szczególnym uwzględnieniem poprawy działania sektora młodzieżowego. Wisła Kraków jest klubem, który jest jedną z najważniejszych drużyn w historii naszej ligi, dlatego tym większa spada na nas odpowiedzialność za działanie, które razem we współpracy z Białą Gwiazdą chcemy podejmować. Jesteśmy przekonani, że szkolenie młodych zawodników oraz rozbudowa sektora administracyjnego i infrastrukturalnego jeszcze bardziej wzmocnią obraz krakowskiego klubu, jako tego, który chce inwestować i korzystać z wiedzy najlepszych ekspertów” – mówi Piotr Hełmecki, Menedżer ds. relacji strategicznych w PKO Banku Polskim.

Najnowsze

PGZ Stocznia Wojenna Sponsorem Meczu Arki Gdynia

Sponsorem Meczu Arki Gdynia ze Stalą Stalowa Wola została PGZ Stocznia Wojenna Stocznia już drugi raz wspiera klub PGZ Stocznia ...

Całość ›

Firma Kaliński przedłużyła współpracę z PSŻ Poznań

Bardzo dobry sezon PSŻ Poznań spowodował, że sponsorzy jeszcze chętniej przedłużają swoje umowy, z klubem na kolejny rok zostanie ...

Całość ›

PGE GiEK Skry Bełchatów i Röben Polska już ponad 20 lat razem

Röben Polska, firma z ponad 160-letnią historią w produkcji ceramicznych materiałów budowlanych, pozostała częścią Skry ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›