Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

PKO Bank Polski sponsorem Ekstraklasy

PKO Bank Polski ma zostać sponsorem Lotto Ekstraklasy, współpraca zaprezentowana zostanie w czwartek.

Informację o mariażu największego polskiego banku z piłkarską ekstraklasą podał jako pierwszy “Super Express”, a PKO BP potwierdził ją na swoim profilu na Twitterze.

W ramach podpisanej umowy PKO Bank Polski będzie Partnerem Finansowym Ekstraklasy. Bank będzie w ten sposób chciał dotrzeć do kibiców piłkarskich, ale nie tylko. Współpraca ma również promować piłkę wśród dzieci a bank stworzy specjalne oferty funduszy dla klubów i zawodników.

Potwierdzeniem doniesień medialnych może być konferencja prasowa Lotto Ekstraklasy, która została zaplanowana na czwartek. Również PKO Bank Polski na swoim Twitterowym profilu zapowiada umowę z Ekstraklasą.

Najnowsze

Ruszyła aplikacja Energa Basket Ligi

Energa Basket Ligi stworzyła własną aplikację, w której można śledzić wyniki, terminarz, tabelę najnowsze informacje i media ...

Całość ›

Legia Warszawa na platformie hybrydowej telewizji naziemnej

Legia Warszawa w ramach współpracy z Emitel będzie publikowała treści na platformie hybrydowej telewizji naziemnej 7 grudnia na ...

Całość ›

Idea Bank angażuje się w esport

Rynek polskiego esportu jest jednym z najszybciej rozwijających się w Europie Od 6 grudnia do szerokiego grona marek dołączył Idea ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›

Ruszyła aplikacja Energa Basket Ligi.
#sponsoringsport #energabasketliga #aplikacja https://t.co/qbAgwdoV2s

Legia Warszawa na platformie hybrydowej telewizji naziemnej.
#sponsoringsport #legiawarszawa https://t.co/LP6B1eNmMU