Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

PKO Bank Polski partnerem medialnym zgrupowania Legii w Dubaju

Największy polski bank i sponsor tytularny Ekstraklasy, czyli PKO Bank Polski został partnerem medialnym zgrupowania Legii Warszawa w Dubaju, które odbywa się w dniach 6 – 22 stycznia 2021 r.

Legia Warszawa wspólnie z PKO Bankiem Polskim przygotuje ekskluzywne formaty video, które w atrakcyjnej formie przybliżą kibicom przebieg przygotowań piłkarskiego Mistrza Polski do najważniejszej części sezonu 2020/21 odbywających się na obozie w Dubaju.
Zaplanowane w dniach 6 – 22 stycznia zgrupowanie odbywa się w kompleksie Jebel Ali Beach Hotel, który jest wyposażony w profesjonalną infrastrukturę sportową i pozwoli na kompleksowe przygotowanie zawodników do nadchodzącej rundy.

„Kibice tęsknią za swoimi bohaterami z boiska i wspólnie przeżywanymi emocjami. Legia Warszawa i PKO Bank Polski zapraszają do obserwowania wyjątkowego zgrupowania legionistów, które pierwszy raz odbędzie się w Dubaju. Zaprezentujemy unikalne, zakulisowe materiały, a kibice będą czuć, jakby byli na miejscu razem z Arturem Borucem i pozostałymi zawodnikami, mimo że Warszawę i Dubaj dzieli aż 6,5 tysiąca kilometrów” – mówi dyrektor komercyjny Legii Warszawa Paweł Kokosza.

Kontent będzie publikowany na stronie Legia.com, w aplikacji Legii oraz profilach klubu w social mediach: Facebook, Twitter, Instagram, YouTube i TIK TOK. Legia Warszawa jest najchętniej obserwowanym klubem sportowym w Polsce z bazą około 2 mln użytkowników.
Patronat medialny PKO Banku Polskiego podczas zgrupowania w Dubaju to kolejny etap współpracy obu podmiotów.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›