Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

PKO Bank Polski oficjalnym Partnerem Lecha

PKO Bank Polski został oficjalnym Partnerem Lecha Poznań. Efekty współpracy będzie można zobaczyć m.in. w przestrzeni miejskiej. Klub zapowiada, że w najbliższym czasie będzie informował o szczegółach współpracy.

Program partnerski PKO Banku Polskiego oraz klubów ekstraklasy rozpoczął się w grudniu 2019 roku i otworzył nowe możliwości, dzięki którym „Kolejorz” może zyskiwać dodatkowe środki finansowe na dalszy rozwój, m.in. na klubową akademię. Teraz współpraca idzie o krok dalej i PKO Bank Polski stał się oficjalnym Partnerem Lecha Poznań.

„Lech Poznań oraz PKO Bank Polski to dwie uznane marki na polskim rynku. My właśnie wkraczamy w rok stulecia istnienia, bank natomiast setne urodziny świętował blisko dwa lata temu. Cieszymy się na rozszerzenie współpracy, która w dużej mierze jest skierowana do naszych młodych kibiców, poznających klimat meczów rozgrywanych na stadionie przy Bułgarskiej. Stąd m.in. zaangażowanie w naszą akcję Kibicuj z Klasą. Mamy nadzieję, że pandemia koronawirusa pozwoli i wrócimy do organizowania tych aktywności” – mówi prezes Lecha Poznań, Karol Klimczak.

Na czym będzie polegało wspólne działanie? Kibice będą mogli m.in. zaobserwować w przestrzeni miejskiej kampanię promocyjną z udziałem lechitów. Na mocy podpisanej umowy PKO Bank Polski został również sponsorem akcji Kibicuj z Klasą, a także Dziecięcej Eskorty. To wszystko zostanie oczywiście zrealizowane, kiedy pozwoli na to sytuacja związana z trwającą epidemią. Ponadto każdy z klientów PKO Banku Polskiego może zamówić kartę z herbem Kolejorza. Taką kartę można nabyć w placówkach PKO Banku Polskiego, aplikacji IKO, serwisie internetowym iPKO oraz na stronie internetowej www.pkobp.pl.

„Współpraca z Lechem Poznań, jednym z najpopularniejszych klubów w całej Polsce stanowi dla nas kolejne wyzwanie, przed którym stajemy jako PKO Bank Polski. Mamy opracowanych szereg nowych pomysłów i projektów, skierowanych do wielkiej społeczności kibiców Lecha Poznań. Już w najbliższym czasie będziemy odkrywać karty i wprowadzać nowe inicjatywy w życie. Dla nas jako PKO Banku Polskiego, mecenasa krajowej piłki nożnej, sponsora tytularnego najpopularniejszych rozgrywek ligowych w Polsce, kooperacja z Kolejorzem jest naturalnym krokiem w dalszym wzmacnianiu i ekspansji naszego szeroko zakrojonego projektu. Od samego początku przyświeca nam idea zjednywania sobie kibiców, wychodzenia naprzeciw wszystkim fanom piłkarskiej ekstraklasy, niezależnie od siły ich zaangażowania w kibicowanie własnym klubom. Jesteśmy przekonani, że wykonując pracę u podstaw, skierowaną szczególnie do najmłodszych, budujemy nową bazę fanów futbolu, którzy już niedługo będą stanowić stały element widowisk piłkarskich w Polsce” – mówi Piotr Hełmecki, Menedżer ds. relacji strategicznych w PKO Banku Polskim.

Najnowsze

Zachodniopomorska Szkoła Biznesu nawiązuje współpracę z Pogonią

Zachodniopomorska Szkoła Biznesu dołączyła do projektu Biznesowej Pogoni Szczecin na zasadach Partnera Srebrnego Zachodniopomorska ...

Całość ›

Śląsk Wrocław gra z Caritas Polska

Dwukrotny Mistrz Polski i aktualny wicelider Ekstraklasy, czyli Śląsk Wrocław, wsparł akcję Caritas Polska – Paczka dla Wenezueli ...

Całość ›

STS razem z Meczyki.pl

STS, lider polskiego rynku bukmacherskiego nawiązał strategiczne partnerstwo z Meczykipl - największym portalem w Polsce, kompleksowo ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›