PKO Bank Polski oficjalnym Partnerem Lecha
PKO Bank Polski został oficjalnym Partnerem Lecha Poznań. Efekty współpracy będzie można zobaczyć m.in. w przestrzeni miejskiej. Klub zapowiada, że w najbliższym czasie będzie informował o szczegółach współpracy.
Program partnerski PKO Banku Polskiego oraz klubów ekstraklasy rozpoczął się w grudniu 2019 roku i otworzył nowe możliwości, dzięki którym „Kolejorz” może zyskiwać dodatkowe środki finansowe na dalszy rozwój, m.in. na klubową akademię. Teraz współpraca idzie o krok dalej i PKO Bank Polski stał się oficjalnym Partnerem Lecha Poznań.
– „Lech Poznań oraz PKO Bank Polski to dwie uznane marki na polskim rynku. My właśnie wkraczamy w rok stulecia istnienia, bank natomiast setne urodziny świętował blisko dwa lata temu. Cieszymy się na rozszerzenie współpracy, która w dużej mierze jest skierowana do naszych młodych kibiców, poznających klimat meczów rozgrywanych na stadionie przy Bułgarskiej. Stąd m.in. zaangażowanie w naszą akcję Kibicuj z Klasą. Mamy nadzieję, że pandemia koronawirusa pozwoli i wrócimy do organizowania tych aktywności” – mówi prezes Lecha Poznań, Karol Klimczak.
Na czym będzie polegało wspólne działanie? Kibice będą mogli m.in. zaobserwować w przestrzeni miejskiej kampanię promocyjną z udziałem lechitów. Na mocy podpisanej umowy PKO Bank Polski został również sponsorem akcji Kibicuj z Klasą, a także Dziecięcej Eskorty. To wszystko zostanie oczywiście zrealizowane, kiedy pozwoli na to sytuacja związana z trwającą epidemią. Ponadto każdy z klientów PKO Banku Polskiego może zamówić kartę z herbem Kolejorza. Taką kartę można nabyć w placówkach PKO Banku Polskiego, aplikacji IKO, serwisie internetowym iPKO oraz na stronie internetowej www.pkobp.pl.
– „Współpraca z Lechem Poznań, jednym z najpopularniejszych klubów w całej Polsce stanowi dla nas kolejne wyzwanie, przed którym stajemy jako PKO Bank Polski. Mamy opracowanych szereg nowych pomysłów i projektów, skierowanych do wielkiej społeczności kibiców Lecha Poznań. Już w najbliższym czasie będziemy odkrywać karty i wprowadzać nowe inicjatywy w życie. Dla nas jako PKO Banku Polskiego, mecenasa krajowej piłki nożnej, sponsora tytularnego najpopularniejszych rozgrywek ligowych w Polsce, kooperacja z Kolejorzem jest naturalnym krokiem w dalszym wzmacnianiu i ekspansji naszego szeroko zakrojonego projektu. Od samego początku przyświeca nam idea zjednywania sobie kibiców, wychodzenia naprzeciw wszystkim fanom piłkarskiej ekstraklasy, niezależnie od siły ich zaangażowania w kibicowanie własnym klubom. Jesteśmy przekonani, że wykonując pracę u podstaw, skierowaną szczególnie do najmłodszych, budujemy nową bazę fanów futbolu, którzy już niedługo będą stanowić stały element widowisk piłkarskich w Polsce” – mówi Piotr Hełmecki, Menedżer ds. relacji strategicznych w PKO Banku Polskim.