Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

PKO Bank Polski i Ekstraklasa z kampanią reklamową wokół rozgrywek

Ruszyła kampania reklamowa PKO Banku Polskiego i Ekstraklasy promująca rozgrywki piłkarskie i wspólne kibicowanie na stadionach.

Pod hasłem „Gramy Razem” kampania przedstawia wsparcie, jakiego udziela lidze partner tytularny PKO Bank Polski. Spoty emitowane są na antenie ogólnopolskich stacji telewizyjnych oraz w kanałach tematycznych. Równolegle działania reklamowe obejmują serwisy internetowe, aplikacje mobilne i szerokie spektrum kanałów social media. Planowaniem i zakupem mediów zajął się Havas Media. Kampania będzie trwała do 15 października.

– “Hasło naszej wspólnej kampanii „Gramy Razem”, to sygnał całego środowiska biznesowo-sportowego, jaki kierujemy do wszystkich fanów, których widujemy co tydzień na stadionach PKO Ekstraklasy. Chcemy grać razem z każdym kibicem z osobna. Niezależnie, czy ten kibic kupuje bilet na sektor VIP, trybunę rodzinną, czy przez 90 minut ogląda mecz na stojąco i dopinguje głośno swój ukochany zespół. Jesteśmy przekonani, że pozytywne emocje można znaleźć w każdym miejscu stadionu. Jesteśmy sponsorem tytularnym rozgrywek, więc wprowadzamy szereg akcji i udogodnień zarówno dla kibiców jak i osób podejmujących decyzje w strategicznych obszarach 16 klubów. Ostatnio zainaugurowany Program Partnerski łącznie z wcześniej podpisaną umową sponsorską może wesprzeć polską piłkę kwotą nawet 100 mln zł.”– mówi Mariusz Chłopik, Dyrektor Biura Ekstraklasy i Gamingu w PKO Banku Polskim.

Spoty w ramach najnowszej kampanii można obejrzeć na antenach TVP 1 i TVP 2, a także na kanałach tematycznych Telewizji Polskiej i Polsatu. Wspierająco reklamy emitowane są też m.in. na stronie głównej Wirtualnej Polski, w serwisach należących do grupy ZPR, a także poprzez aplikacje sportowe. Działania reklamowe prowadzone są też w szerokim zakresie w mediach społecznościowych – na Facebooku, Instagramie i Twitterze.

– “Jako sponsor tytularny rozgrywek PKO Bank Polski od samego początku bardzo ambitnie i aktywnie wspiera Ekstraklasę i występujące w niej kluby. Realizowana wspólnie kampania to kolejny projekt, przez który zachęcamy fanów piłki nożnej do wspólnego kibicowania na stadionach. W spotach wykorzystano ujęcia z rozegranych w ramach Ekstraklasy meczów oraz fabularyzowane sceny z udziałem pracowników, przedstawicieli i klientów PKO Banku Polskiego. W ten sposób z przymrużeniem oka pokazujemy, jak żywe emocje towarzyszą kibicom podczas piłkarskich spotkań, jednocześnie zapraszając ich na stadiony, byśmy mogli przeżywać je razem” – mówi Marcin Mikucki, Dyrektor Departamentu Komunikacji, Marketingu i Sprzedaży w Ekstraklasie S.A.

W ramach kampanii powstał 50 sekundowy spot reklamowy i jego skrócona wersja, którego koncepcję kreatywną przygotował Jacek Pawlak i Jane Stoykov, a wyreżyserował Marcin Serafin z Ekstraklasa Live Park. Projekt koordynowała Agencja Warszawa, produkcją zajęła się Film Produkcja, zaś postprodukcją Orka i Juice.

Najnowsze

AGRO LIEDMANN nowym sponsorem PGE Skry

Grono firm, które w przyszłym sezonie będzie wspierało PGE Skrę znów się powiększyło, sponsorem bełchatowskiego klubu została ...

Całość ›

Pomorska Grupa Informatyczna z Lotos PKH Gdańsk

Pomorska Grupa Informatyczna – jako Partner Biznesowy klubu – również w tym sezonie będzie wspierać naszą drużynę Firma po ...

Całość ›

Ruch Chorzów ma nowego Prezesa

Na stanowisko Prezesa Zarządu Ruchu Chorzów SA powołany został Pan Seweryn Siemianowski, były piłkarz „Niebieskich” – "Jestem ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›

Unable to display Facebook posts.
Show error

Error: An access token is required to request this resource.
Type: OAuthException
Code: 104
Please refer to our Error Message Reference.
This error message is only visible to WordPress admins

Error: No connected account.

Please go to the Instagram Feed settings page to connect an account.