Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

PKO Bank Polski Ekstraklasa dołącza do Kampanii Złotej Wstążki

Wrzesień to światowy miesiąc świadomości nowotworów dziecięcych, czego symbolem jest złota wstążka. Do wsparcia kampanii dołącza PKO Bank Polski Ekstraklasa i grające w niej kluby.

Dedykowana akcji została trzecia kolejka rozgrywek, a przez cały wrzesień kilometry przebiegnięte przez piłkarzy zliczać się będą do wyzwania sportowego RakReaton.

W ramach dedykowanej kolejki zarówno Ekstraklasa jak i kluby będą w swoich kanałach wspierać zbiórkę na rzecz dzieci z chorobą nowotworową. Środki można wpłacać za pośrednictwem oficjalnej strony rozgrywek. We wsparcie włączą się także piłkarze, którzy dzięki kilometrom przebiegniętym w każdym wrześniowym meczu, mogą zwiększyć szanse na przekazanie 100 tysięcy złotych na leczenie dzieci przez Fundację LOTTO im. Haliny Konopackiej oraz Grupę IMPEL.

– „Dzieci chore na raka codziennie walczą o swoje zdrowie i życie, a razem z nimi także rodzice i personel medyczny. Każdy z nich CODZIENNIE ma WYZWANIE. We wrześniu, w geście solidarności z nimi, zapraszamy do wspólnego pokonania miliona kilometrów. Biorąc udział w wyzwaniu, możesz „przekazać swoje kilometry” z 2 rodzajów wysiłku fizycznego – biegu, do którego zaliczamy także spacery, jogging czy nordic walking, lub jazdy na rowerze. Gdy osiągniemy nasz cel, partnerzy RakReatonu przekażą 100 000 zł na leczenie dzieci w klinice Przylądek Nadziei. Wyzwanie może podjąć każdy – liczymy na Ciebie!” – zaprasza do udziału w wyzwaniu Przemek Pohrybieniuk, Prezes Zarządu Fundacji „Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową”, pomysłodawcy Kampanii Złotej Wstążki i RakReatonu.

Udział w wyzwaniu rekreacyjnym na rzecz walki z rakiem umożliwia aplikacja Activy – pobierz i wspieraj dzieci każdym pokonanym kilometrem (rakreaton.activy.app/pl). Partnerami RakReatonu są: Fundacja LOTTO im. Haliny Konopackiej, której fundatorem jest Totalizator Sportowy i Grupa IMPEL. Partnerem Technologicznym jest Activy.

„Wsparcie tego typu inicjatyw jest niezwykle ważne z punktu widzenia społecznej odpowiedzialności Ekstraklasy oraz jej klubów. Wykorzystujemy swój potencjał docierając z ważnym przesłaniem do kibiców i wspieramy szczytny cel. Cieszę się, że dodatkowo – dzięki statystykom biegowym, które dostarczamy klubom i kibicom od kilku sezonów – możemy zaangażować do wyzwania także piłkarzy. Z ich udziałem z pewnością łatwiej będzie osiągnąć milion kilometrów oznaczający wsparcie finansowe dla chorych dzieci” – mówi Marcin Mikucki, Dyrektor Departamentu Komunikacji, Marketingu i Sprzedaży Ekstraklasy S.A.

Fundacja „Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową” od niemal 30 lat wspiera małych pacjentów, którzy stają do walki o zdrowie i życie. Przedstawiciele fundacji wierzą, że każde dziecko powinno mieć realną szansę na wyzdrowienie i możliwie szybki powrót do szczęśliwego dzieciństwa. Z tego powodu zainicjowano Kampanię Złotej Wstążki, by zwiększyć świadomość onkologii dziecięcej w całej Polsce i zaangażować jak najwięcej osób, firm i instytucji we wsparcie skutecznego leczenia dzieci chorych na nowotwory.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›