Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

PKN ORLEN z PKOl na kolejne 4 lata

PKN ORLEN pozostanie Sponsorem Strategicznym Polskiego Komitetu Olimpijskiego i Polskiej Reprezentacji Olimpijskiej przez kolejne cztery lata.

Od 2017 roku PKN ORLEN jest Strategicznym Sponsorem Polskiego Komitetu Olimpijskiego, zapewniając Olimpijczykom długofalowe i stabilne wsparcie finansowe. Decyzja o przedłużeniu współpracy sprawi, że koncern będzie współpracował z PKOl przynajmniej do kolejnych letnich igrzysk olimpijskich w Paryżu w 2024 roku.

– „W ciągu ostatnich trzech lat zaangażowanie PKN ORLEN we wsparcie polskich sportowców zwiększyło się o 100 procent. W 2020 roku, pomimo pandemii, nie zrezygnowaliśmy również ze wsparcia związków sportowych, klubów i naszych zawodników. Dzięki temu mogli nadal trenować, aby w każdej chwili móc wrócić na sportowe areny. Mam satysfakcję, że przez następne cztery lata PKN ORLEN pozostanie Sponsorem Strategicznym Polskiego Komitetu Olimpijskiego i Polskiej Reprezentacji Olimpijskiej. Warto podkreślić też, że nasza postawa w trakcie pandemii ma bezpośredni wpływ na postrzeganie całego koncernu. Badania przeprowadzone we wrześniu ubiegłego roku przez pracownię Wavemaker wskazały, że PKN ORLEN jest marką, która zdecydowanie najmocniej kojarzy się z zaangażowaniem w pomoc w walce z pandemią” – mówi Daniel Obajtek, Prezes Zarządu PKN ORLEN.

Ze względu na pandemię koronawirusa Igrzyska XXXII Olimpiady Tokio 2020 zostały przełożone o rok. To bezprecedensowa sytuacja w historii olimpizmu. Zgodnie z obowiązującym planem rozpoczną się 23 lipca 2021 roku i potrwają do 8 sierpnia.

„Dziękuję PKN ORLEN oraz Panu Prezesowi Danielowi Obajtkowi za konsekwentne wspieranie PKOl i Polskiej Reprezentacji Olimpijskiej. Dzięki wsparciu i zaangażowaniu Sponsora Strategicznego możemy realizować nasze główne zadanie – zapewnić Polskiej Reprezentacji Olimpijskiej udział w Igrzyskach Olimpijskich, najważniejszej sportowej imprezie świata. PKN ORLEN ma ogromny wkład w każdy olimpijski medal, budowanie narodowej dumy i wspólnoty oraz szerzenie olimpijskich wartości. Jestem przekonany, że nasza wieloaspektowa współpraca przyniesie korzyści obu stronom i razem budujemy siłę polskiego sportu” – mówi Andrzej Kraśnicki – Prezes Polskiego Komitetu Olimpijskiego.

Oprócz stabilnego i długofalowego wsparcia finansowego współpraca Polskiego Komitetu Olimpijskiego z PKN ORLEN to także edukacja olimpijska, opieka nad zawodnikami, promocja postaw fair-play, czy propagowanie zdrowego i sportowego trybu życia.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›