Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

PKN ORLEN wspiera młodych piłkarzy Akademii Wisły Płock

PKN ORLEN wzmacnia zaangażowanie w piłkarski rozwój dzieci i młodzieży z Akademii Wisły Płock. Jednocześnie w ten sposób wspiera najmłodszych ukraińskich sportowców, którzy wraz ze swoimi rodzinami przebywają obecnie w Płocku.

Będą oni mogli kontynuować przygodę z piłką nożną pod opieką płockich trenerów. Koncern nawiązał bezpośrednią współpracę z Akademią Wisły Płock, czyli Stowarzyszeniem Sportu Młodzieżowego płockiego klubu. Zrzesza ono łącznie 450 dzieci z Płocka i regionu. Wsparcie dla najmłodszych zawodników będzie uzupełnieniem umowy z klubem. Dzięki pomocy Koncernu z zajęć prowadzonych w ramach Akademii będą mogły skorzystać także dzieci z Ukrainy.

– „Wsparcie rozwoju i edukacji dzieci i młodzieży jest dla nas priorytetem, dlatego uwzględniamy ten aspekt również w ramach działalności sponsoringowej. Nasze zaangażowanie ma wymiar społeczny, co jest szczególne ważne w przypadku Płocka, gdzie znajduje się zakład produkcyjny PKN ORLEN. Zależy nam, aby lokalna społeczność realnie odczuwała nasze wsparcie. Dlatego rozszerzamy nasze zaangażowanie na Akademię Wisły Płock i w ten sposób będziemy zachęcać najmłodszych do jeszcze większej aktywności na boisku i rozwoju sportowych pasji. Jednocześnie w tym ciężkim czasie myślimy o dzieciach z Ukrainy, przebywających obecnie ze swoimi rodzinami w Płocku. Chcemy, aby w ramach naszego zaangażowania w rozwój Akademii, odbywały się także zajęcia dla młodych ukraińskich sportowców, którzy będą chcieli kontynuować i rozwijać swoją pasję związaną z piłką nożną” – mówi Daniel Obajtek, Prezes Zarządu PKN ORLEN.

W skład utworzonego w listopadzie 2011 roku Stowarzyszenia Sportu Młodzieżowego Wisła Płock wchodzi łącznie 17 drużyn. Piłkę nożną trenują tu chłopcy z roczników od 2004 do 2016 czy grupa dziewcząt. Najmłodsi adepci szkolą się z kolei w specjalnie utworzonym przedszkolu piłkarskim.

„Wsparcie finansowe takiej firmy jak PKN ORLEN będzie dla nas kolejnym etapem, jeśli chodzi o szkolenie młodych adeptów futbolu w Wiśle Płock. Do tej pory udawało nam się wychowywać wielu uzdolnionych zawodników, ale teraz, dzięki nowemu sponsorowi, wejdziemy na wyższy poziom. Zadbamy także o rozwój kadry trenerskiej. Jestem przekonany, że dodatkowa pomoc przyczyni się do rozwoju tego projektu i mam nadzieję, że to dopiero pierwszy krok w kierunku dalszej, dłuższej współpracy” – mówi Tomasz Marzec, Prezes Wisły Płock.

Drużyny dzieci w wieku 9-13 lat objęte zostały także programem Certyfikacji Szkółek Piłkarskich – Złota Gwiazdka. W jego ramach realizowany jest własny program szkolenia, który został zaakceptowany przez Polski Związek Piłki Nożnej.

„Wsparcie stowarzyszenia przez nowego sponsora to dla nas wszystkich wspaniała wiadomość. Wierzę, że Akademia Wisły Płock ma szansę stać się uznaną marką w świecie polskiej piłki, co jest naszym wspólnym celem” – mówi Dariusz Grodkiewicz, Prezes Zarządu Stowarzyszenia Sportu Młodzieżowego Wisła Płock.

Nad rozwojem Akademii Wisły Płock czuwa Marek Brzozowski, doświadczony trener, którego głównym zadaniem jest koordynacja wspólnych działań Klubu Wisła Płock i Stowarzyszenia.

Jako firma odpowiedzialna społecznie PKN ORLEN prowadzi kompleksowe działania na rzecz społeczności lokalnych. Jednym z elementów tego zaangażowania jest maksymalne wykorzystanie prowadzonej przez Koncern aktywności w obszarze sponsoringu sportu. PKN ORLEN wspiera nie tylko sportowców zawodowych, ale i amatorskich, w szczególności dzieci i młodzież. Dzięki temu przyczynia się również do promocji zdrowego i aktywnego stylu życia wśród najmłodszych. Łącznie programami sportowymi z zakresu piłki nożnej, lekkiej atletyki, siatkówki i innych popularnych dyscyplin objętych było w 2021 roku blisko 8 tysięcy dzieci.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›