Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

PKN Orlen Sponsorem Strategicznym Polskiego Komitetu Olimpijskiego

PKN Orlen podczas świątecznego spotkania poinformował o podpisaniu umowy sponsoringowej z PKOL-em.

W siedzibie Polskiego Komitetu Olimpijskiego w środę zebrała się cała polska rodzina olimpijska. W świątecznym spotkaniu uczestniczył m.in minister sportu i turystyki Witold Bańka ze swymi zastępcami: Jarosławem Stawiarskim i Janem Widerą, mistrzowie i medaliści olimpijscy na czele z członkinią MKOl Ireną Szewińską, członkowie Zarządu PKOl, przedstawiciele polskich związków sportowych oraz szeregu instytucji pracujących na rzecz polskiego sportu. Byli wśród nich: prezes LOTTO – Totalizatora Sportowego, Sponsora Generalnego PKOl – Olgierd Cieślik, prezes Grupy LUXMED – Głównego Partnera Medycznego PKOl – Anna Rulkiewicz, dyrektor naczelny Centralnego Ośrodka Sportu – Tomasz Koziński oraz prezes Zarządu PKN Orlen Wojciech Jasiński.

W trakcie spotkania prezes Jasiński poinformował, że Zarząd kierowanej przez niego największej polskiej firmy dzień wcześniej podjął decyzję, że PKN Orlen stanie się Sponsorem Strategicznym Polskiego Komitetu Olimpijskiego i Polskich Reprezentacji Olimpijskich. Informacja ta spotkała się z niezwykle ciepłą reakcją zarówno Rodziny Olimpijskiej, jak i kierownictwa resortu sportu. Prezes Wojciech Jasiński podkreślił, że bez wsparcia rodzimego biznesu sięganie przez polskich sportowców po międzynarodowe sukcesy byłoby właściwie niemożliwe. Szczegóły współpracy nie zostały jeszcze podane.

Źródło: PKOL

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›