Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Piwo Zamkowe sponsorem Grupy Azoty Zaksa Kędzierzyn-Koźle

W sezonie 2019/2020 mistrzowie Polski wyjdą na parkiet z logo marki „Zamkowe” na koszulce meczowej. Na mocy podpisanej umowy regionalne piwo zagości na stałe w hali Azoty.

Browar Namysłów otrzymał prawa do wykorzystania wizerunku zawodników, a logo regionalnego piwa „Zamkowe” znajdzie się na koszulkach meczowych zawodników drużyny Grupy Azoty ZAKSA Kędzierzyn-Koźle.

– „Kochamy siatkówkę, a teraz jesteśmy dumnym sponsorem najlepszego klubu w Polsce, który jest dumą całej Opolszczyzny. Jesteśmy przekonani, że wyniki sportowe w tym sezonie będą równie dobre, jak w ubiegłym. Decyzja o współpracy była dla nas oczywista, jesteśmy z Namysłowa, ZAKSA to po prostu nasza drużyna” – powiedziała Magdalena Pawlęga, przedstawiciel Browaru Namysłów.

„Cieszymy się, że 'Zamkowe’ dołączyło do naszej siatkarskiej rodziny, tym bardziej, że możemy się pochwalić iż jest to piwo z naszego regionu. Prowadziliśmy rozmowy od 5 lat i w tym roku udało się nam je sfinalizować. Dla mnie to jest szczególny smaczek, bo muszę przyznać, że jestem piwoszem.” – dodał prezes ZAKSA S.A, Sebastian Świderski.

Regionalne piwo „Zamkowe” dostępne jest na Opolszczyźnie oraz Dolnym Śląsku. To jedna z najstarszych marek Browaru Namysłów, której historia rozpoczęła się niemal 700 lat temu. Browar Namysłów po dziś dzień kultywuje rzemieślnicze tradycje piwowarskie. Na terenie Browaru znajduje się średniowieczny zamek, który zdobi także etykietę piwa „Zamkowe”. To właśnie na zamku w Namysłowie Kazimierz Wielki zawarł pokój namysłowski, który zakończył wojnę polsko-czeską, nie byłoby to możliwe, gdyby nie wyborne piwo.

Regionalne piwo „Zamkowe” warzone jest długo, a tradycyjna metoda sprawia, że zachowana jest w nim pełnia smaku. Warzone blisko stąd, rodzime piwo „Zamkowe” doskonale gasi pragnienie. Najlepiej smakuje schłodzone. Teraz będzie cieszyć miłośników klubu ZAKSA podczas wspólnego kibicowania na meczach Grupy Azoty ZAKSA Kędzierzyn-Koźle.

Najnowsze

Zondacrypto sponsorem loży Monako

Giełda Zandracrypto została sponsorem Loży Honorowej AS Monako – Salon Honneur podczas spotkań francuskiej ligi W ramach ...

Całość ›

Fundusz Avallon pozostaje partnerem Akademii Widzewa Łódź

W sezonie 2024/25 fundusz Avallon MBO nadal będzie wspierać Akademię Widzewa Łódź jako jeden ze Sponsorów To przedłużenie ...

Całość ›

PGZ Stocznia Wojenna Sponsorem Meczu Arki Gdynia

Sponsorem Meczu Arki Gdynia ze Stalą Stalowa Wola została PGZ Stocznia Wojenna Stocznia już drugi raz wspiera klub PGZ Stocznia ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›