Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Piotr Żyła ambasadorem kamer samochodowych polskiej marki Xblitz

Popularny, utytułowany skoczek narciarski, Mistrz Świata w skokach narciarskich, słynący ze szczerości i ogromnego poczucia humoru – Piotr Żyła został właśnie ambasadorem wideorejestratorów polskiej marki Xblitz.

Popularny, utytułowany skoczek narciarski, Mistrz Świata w skokach narciarskich, wielokrotny medalista. Kibice nazywają go „Wiewiór” – Piotr Żyła – uwielbiany przez tysiące, słynący ze szczerości i ogromnego poczucia humoru został właśnie ambasadorem wideorejestratorów polskiej marki Xblitz.

– „Na skoczni latam wysoko, na drodze odpowiedzialnie” – mówi Piotr Żyła – “nie warto denerwować się za kółkiem, że ktoś w ciebie wjedzie, zarysuje ci zderzak czy narobi innych szkód, a potem się wywinie. Kamera samochodowa to podstawa spokojnej głowy.” – dodaje.

Xblitz to polska marka akcesoriów automotive, a największą popularnością i najchętniej wybieranym produktem są kamery samochodowe, czyli wideorejestratory jazdy. Xblitz jest niekwestionowanym liderem sprzedaży kamer samochodowych, a tysiące zadowolonych i wracających klientów stanowi niezbity dowód na to, że kamery samochodowe Xblitz to wysoka jakość, nowoczesna technologia i dbałość o rozwój. Kamery Xblitz są naszpikowane technologią – nagrywanie w nocy, nowoczesne sensory przeciążeniowe, moduły GPS do monitorowania trasy a nawet WiFi – to wszystko znajdziecie w kamerach samochodowych Xblitz.

– „Xblitz to marka godna zaufania, bo przecież od lat jest na rynku i ludzie do nich wracają po nowe gadżety do samochodu. Już się nie mogę doczekać pierwszych nagrań z trasy!” – dodaje Piotr Żyła.

Piotr Żyła został twarzą marki Xblitz, bo sam jest olbrzymim fanem motoryzacji i jak sam mówi „Po drogach latam z Xblitz”.

– „Wybór Piotrka Żyły był dla nas oczywisty – lubiany za szczerość i naturalność, doskonały sportowiec, duch walki. Choć na co dzień obracamy się w zupełnie innych branżach, to łączą nas wspólne wartości – dążenie do celu i doskonałości, a także miłość do motoryzacji i nowinek technologicznych” – mówi Marcin Trojan General Director marki Xblitz. – “Piotr Żyła daje radość swoim kibicom i jest dumą polskiego sportu, tak marka Xblitz dba o zadowolenie swoich klientów i ich bezpieczeństwo na drogach.” – dodaje Trojan.

Piotr Żyła ambasadorem kamer Xblitz

Najnowsze

Porady

Pozyskiwanie sponsorów a budowanie wokół klubu zaangażowanej społeczności

Budowanie zaangażowanej społeczności to kolejny ważny element w procesie poszukiwania sponsorów dla małych klubów sportowych Jakie ...

Całość ›

Arka Gdynia stworzyła kolekcję na finał Pucharu

Arka Gdynia po awansie do kolejnego w ostatnim czasie finału Pucharu Polski stworzyła specjalną kolekcję odzieży oraz gadżetów ...

Całość ›

NOXy® dołącza do grona partnerów Chemika

Grupa Azoty, producent NOXy®, została partnerem Grupa Azoty Chemik Police, to nie pierwsza współpraca z przedstawicielem sportu marki ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.

 

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.