Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Piotr Żyła ambasadorem kamer samochodowych polskiej marki Xblitz

Popularny, utytułowany skoczek narciarski, Mistrz Świata w skokach narciarskich, słynący ze szczerości i ogromnego poczucia humoru – Piotr Żyła został właśnie ambasadorem wideorejestratorów polskiej marki Xblitz.

Popularny, utytułowany skoczek narciarski, Mistrz Świata w skokach narciarskich, wielokrotny medalista. Kibice nazywają go „Wiewiór” – Piotr Żyła – uwielbiany przez tysiące, słynący ze szczerości i ogromnego poczucia humoru został właśnie ambasadorem wideorejestratorów polskiej marki Xblitz.

– „Na skoczni latam wysoko, na drodze odpowiedzialnie” – mówi Piotr Żyła – „nie warto denerwować się za kółkiem, że ktoś w ciebie wjedzie, zarysuje ci zderzak czy narobi innych szkód, a potem się wywinie. Kamera samochodowa to podstawa spokojnej głowy.” – dodaje.

Xblitz to polska marka akcesoriów automotive, a największą popularnością i najchętniej wybieranym produktem są kamery samochodowe, czyli wideorejestratory jazdy. Xblitz jest niekwestionowanym liderem sprzedaży kamer samochodowych, a tysiące zadowolonych i wracających klientów stanowi niezbity dowód na to, że kamery samochodowe Xblitz to wysoka jakość, nowoczesna technologia i dbałość o rozwój. Kamery Xblitz są naszpikowane technologią – nagrywanie w nocy, nowoczesne sensory przeciążeniowe, moduły GPS do monitorowania trasy a nawet WiFi – to wszystko znajdziecie w kamerach samochodowych Xblitz.

– „Xblitz to marka godna zaufania, bo przecież od lat jest na rynku i ludzie do nich wracają po nowe gadżety do samochodu. Już się nie mogę doczekać pierwszych nagrań z trasy!” – dodaje Piotr Żyła.

Piotr Żyła został twarzą marki Xblitz, bo sam jest olbrzymim fanem motoryzacji i jak sam mówi „Po drogach latam z Xblitz”.

– „Wybór Piotrka Żyły był dla nas oczywisty – lubiany za szczerość i naturalność, doskonały sportowiec, duch walki. Choć na co dzień obracamy się w zupełnie innych branżach, to łączą nas wspólne wartości – dążenie do celu i doskonałości, a także miłość do motoryzacji i nowinek technologicznych” – mówi Marcin Trojan General Director marki Xblitz. – „Piotr Żyła daje radość swoim kibicom i jest dumą polskiego sportu, tak marka Xblitz dba o zadowolenie swoich klientów i ich bezpieczeństwo na drogach.” – dodaje Trojan.

Piotr Żyła ambasadorem kamer Xblitz

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›