Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Piłkarze Widzewa sponsorem transmisji swojego meczu

Zawodnicy Widzewa Łódź zdecydowali się pokryć koszty transmisji meczu z Ruchem, dzięki czemu kibice będą mogli obejrzeć go w WidzewTV za darmo.

W sobotę 4 maja na stadionie przy al. Piłsudskiego 138 zmierzą się dwa legendarne kluby, które wielokrotnie zapisały się złotymi zgłoskami w historii polskiej piłki nożnej. Gospodarz starcia, czterokrotny mistrz Polski i półfinalista Pucharu Europy Mistrzów Krajowych podejmie czternastokrotnego złotego medalistę krajowych rozgrywek, jednocześnie ćwierćfinalistę PEMK i Pucharu UEFA. W obu klubach występowało wielu legendarnych piłkarzy, wielokrotnych reprezentantów Polski, o uznanej międzynarodowej marce. Bramki w ich barwach zdobywali między innymi Zbigniew Boniek, Włodzimierz Smolarek, Marek Koniarek, Marek Citko (Widzew) czy Ernest Wilimowski, Gerard Cieślik, Joachim Marx i Krzysztof Warzycha (Ruch).

W sezonie 2018/2019 obie drużyny, które wielokrotnie rywalizowały ze sobą na najwyższym ligowym poziomie, powalczą o ligowe punkty na trzecim szczeblu ligowym. Dla obu zespołów najbliższe spotkanie będzie bardzo ważne, choć z odmiennych powodów. Na trzy kolejki przed końcem sezonu Widzew liczy się w walce o awans do pierwszej ligi, Ruch bronić się musi z kolei przed widmem spadku. Mimo przyjaźni panującej między kibicami zespołów z Łodzi i Chorzowa, na boisku nie będzie miejsca na sympatie. Mając na uwadze aktualną sytuację w tabeli, remis dla każdej ze stron będzie porażką, a zwycięstwo jednej z drużyn może zniweczyć cały rok pracy drugiej. Emocji nie powinno więc brakować od pierwszej do ostatniej minuty.

Na stadionie przy al. Piłsudskiego 138 w Łodzi zameldować powinno się w sobotę prawie 18 tysięcy kibiców. Organizatorzy liczą na jedną z najlepszych frekwencji w sezonie i historii nowego obiektu (najlepszym wynikiem w obecnych rozgrywkach było 17 977 osób na meczu z Elaną Toruń), ponieważ zapełnić powinien się również sektor gości. Spotkanie będą mogli obejrzeć bezpłatnie również wszyscy kibice, którym nie udało się kupić biletów lub po prostu nie mogą być w tym czasie w Łodzi. Zawodnicy Widzewa postanowili bowiem pokryć koszty transmisji meczu z Ruchem Chorzów, dzięki czemu wszyscy zainteresowani będą mogli obejrzeć go w paśmie otwartym klubowej telewizji WidzewTV, na jej kanale w serwisie YouTube (https://www.youtube.com/widzewtv).

Średnia frekwencja na meczach domowych Widzewa wynosi w tym sezonie po 15 meczach 17 002, ale na wsparcie minimum kilkuset kibiców (w zależności od pojemności obiektów gospodarzy i uzyskanej liczby wejściówek) czerwono-biało-czerwoni liczyć mogli również na każdym meczu wyjazdowym. Mimo notowanych w minionych tygodniach wyników sportowych poniżej oczekiwań widzewskiego środowiska, wsparcie i doping tylko przybrały na sile. W związku z tym drużyna ma nadzieję, że w tych ostatnich, decydujących meczach sezonu będzie w stanie odwdzięczyć się fanom poprzez wywalczenie upragnionego awansu.

WidzewTV to klubowa telewizja, która powstała jeszcze gdy klub występował na piątym szczeblu rozgrywkowym. Od tego czasu przeprowadziła już ponad 170 transmisji z meczów Widzewa, jeżdżąc za klubem po całej Polsce. Jakość i profesjonalizm realizacji transmisji doceniają kibice Widzewa, którzy co mecz, mimo że transmisje ze spotkań ligowych zazwyczaj są płatne, wykupują kilka tysięcy uprawnień dostępowych. Meczowi towarzyszy studio przed- i pomeczowe, a w nim rozmowy z osobami ze świata sportu i analizy, również statystyczne. Transmisja meczu z Ruchem zostanie przeprowadzona w standardzie Full HD z użyciem 4 kamer. Początek transmisji – sobota 04.05 godz. 18:15.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›