Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Piłkarki GKS-u Katowice nadal z Galerią Libero

W najbliższym sezonie piłkarki GKS-u Katowice wciąż będą występowały w koszulkach z reklamą Galerii Libero.

Kobieca drużyna GKS-u staje się jedną z piłkarskich wizytówek Katowic. Powstały w 2015 r. zespół w przeciągu dwóch lat osiągnął spektakularny sukces w postaci awansów do drugiej, a ostatnio do pierwszej ligi. Od roku piłkarki GieKSy mogą liczyć na wsparcie Galerii Libero, która jest ich Sponsorem Strategicznym.

– „Gramy z najlepszymi, dlatego dumnie wspieramy mistrzowskie piłkarki katowickiej GieKSy. Podpisaliśmy kontrakt sponsorski z klubem na kolejny sezon” – mówi Katarzyna Porębska, manager ds. marketingu w Echo Investment SA.

– „Możliwość kontynuacji współpracy z tak znaczącym i jednocześnie zaangażowanym partnerem to dla nas duża nobilitacja. Na mocy zawartego porozumienia Libero pozostanie na kolejny sezon Sponsorem Strategicznym żeńskiej drużyny piłki nożnej. Niewątpliwie kolejny awans i stały progres zespołu obecnie grającego na zapleczu Ekstraligi był bardzo pomocny w całym procesie negocjacji” – podkreśla Marcin Ćwikła, dyrektor ds. sprzedaży GKS-u.

Libero od początku stawia na Katowice. Od 2016 jest sponsorem damskiej drużyny GKS Katowice, wspiera również katowicki Teatr Korez. Libero zainicjowało muzyczny projekt URB4N – wyjątkowy album muzyczny, który powstał z katowickim muzykiem Miuoshem oraz młodymi śląskimi zespołami Hengelo, Soxso i Jóga. Realizacja Galerii Libero przebiega zgodnie z harmonogramem. Niezależnie od postępującej budowy prowadzony jest zaawansowany proces komercjalizacji. Już ponad 70 proc. powierzchni handlowej Libero zostało wynajęte. Libero wyróżnia się doskonałą lokalizacją u zbiegu ulic Kościuszki i Kolejowej, gdzie w godzinach szczytu przejeżdża ponad 15 tys. pojazdów na godzinę. Otwarcie Libero zaplanowano na wiosnę 2018 roku.

Galeria Libero to nowe, ekscytujące miejsce na handlowej mapie Katowic – świeże spojrzenie na zakupy, rozrywkę, rekreację i sport. To przyjazna i komfortowa przestrzeń zaprojektowana na wskroś współcześnie, jednak z klasycznym podejściem estetycznym. Miejsce spotkań, inspiracji, fascynacji i po prostu miło spędzonego czasu. Ponad 150 sklepów, liczne restauracje, kawiarnie, kinowy multipleks, klub fitness – Libero to jedyne miejsce w regionie z tak bogatą ofertą sportową i rekreacyjną. To również nowocześnie zaaranżowany, miejski plac z fontannami, amfiteatrem, skate parkiem, lodowiskiem, miejscami do wypoczynku, gier stacjonarnych i innych aktywności na świeżym powietrzu. Więcej na www.galerialibero.pl

Źródło: GKS Katowice

Najnowsze

Zondacrypto sponsorem loży Monako

Giełda Zandracrypto została sponsorem Loży Honorowej AS Monako – Salon Honneur podczas spotkań francuskiej ligi W ramach ...

Całość ›

Fundusz Avallon pozostaje partnerem Akademii Widzewa Łódź

W sezonie 2024/25 fundusz Avallon MBO nadal będzie wspierać Akademię Widzewa Łódź jako jeden ze Sponsorów To przedłużenie ...

Całość ›

PGZ Stocznia Wojenna Sponsorem Meczu Arki Gdynia

Sponsorem Meczu Arki Gdynia ze Stalą Stalowa Wola została PGZ Stocznia Wojenna Stocznia już drugi raz wspiera klub PGZ Stocznia ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›