Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

PIK partnerem Wisły Płock

Nowym partnerem Wisły Płock została Hurtownia Materiałów Budowlanych „PIK”.

Partner zapewni naszemu klubowi wsparcie finansowe, w zamian za reklamę na Stadionie im. Kazimierza Górskiego. Umowa między Wisłą Płock a PIK-iem potrwa przynajmniej do końca trwającego sezonu 2018/2019 LOTTO Ekstraklasy.

Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe „PIK” działa na rynku od 1998 roku. Zajmuje się hurtową i detaliczną sprzedażą materiałów budowlanych wielu krajowych i zagranicznych producentów. Sprzedaż prowadzona jest w 4 wyspecjalizowanych punktach handlowych. Firma posiada również rozbudowany tabor transportowy.
„PIK” jest też wiodącym dystrybutorem chemii budowlanej firm Ceresit, Atlas, Bolix, Cekol, Mapei materiałów izolacyjnych firmy Rockwool, Knauf, Swisspor, systemów suchej zabudowy firmy Siniat, przede wszystkim naszym głównym produktem jest kostka brukowa Polbruk, Brukbet oraz materiały ścienne z firm Xella, Silikaty, Solbet.

– „Nie kryjemy radości z podpisania umowy z nowym partnerem. Firma zapewni Wiśle wsparcie finansowe w zamian za reklamę na naszym obiekcie, co pozwoli nam dalej się rozwijać i umacniać swoją pozycję na ekstraklasowej mapie Polski” – powiedział na chwilę po podpisaniu umowy wiceprezes Wisły Płock Tomasz Marzec.

– „Dobro płockiego klubu piłkarskiego jest dla nas celem nadrzędnym. Jesteśmy dumni, że płocka drużyna godnie i z sukcesami reprezentuje naszą społeczność na ekstraklasowych boiskach. Cieszymy się, że udało się nam nawiązać wzajemną współpracę, która przyczyni się do dalszego rozwoju wszystkich struktur Wisły” – dodał współwłaściciel „PIK” Paweł Krakowski.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›