Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Pierwszy kontrakt sponsorski Superbet. Bukmacher będzie wspierał Falubaz Zielona Góra

Superbet podpisał pierwszą umowę na sponsoring z klubem sportowym, nawiązując współpracę z Falubazem Zielona Góra.

Legalny bukmacher i klub żużlowy z Zielonej Góry związali się rocznym kontraktem, na mocy którego logo Superbet pojawi się na koronie stadionu, bandach i ekranach multimedialnych podczas meczów.

Legalny bukmacher Superbet rozpoczął działalność na polskim rynku w ostatnim kwartale 2017 roku. – Współpraca z tak utytułowanym klubem, jak Falubaz to dla nas świetna okazja do pokazania się na rynku. Żużel to jeden z najpopularniejszych sportów w Polsce i najbardziej emocjonujących dla kibiców. W związku z tym, że sezon dopiero się zaczyna, postanowiliśmy aktywnie pokazać się fanom. Chcemy pozycjonować się w świadomości polskich graczy jako marka premium, oferująca atrakcyjny produkt i obsługę na najwyższym poziomie, ale również aktywnie angażująca się i wspierająca polski sport – mówi Aleš Dobeš, prezes zarządu Superbet Zakłady Bukmacherskie Sp. z o.o.

“Cieszymy się, że Superbet wybrał właśnie nasz klub. To dowód na to, że jesteśmy solidnym partnerem biznesowym i gwarantujemy zarówno jakość sportową, jak i dobrą frekwencję na stadionie. Umowę podpisaliśmy na rok, liczymy na dobrą współpracę i jej przedłużenie na sezon 2019 “– mówi Kamil Kawicki, członek zarządu ZKŻ SSA.

Umowa z Falubazem to dla Superbetu pierwszy krok do realizacji strategii przyjętej przez bukmachera na początku tego roku. Niezwykle ważnym jej elementem jest również złożenie wniosku o licencję na przyjmowanie zakładów wzajemnych przez sieć Internet. – Prowadzimy zaawansowane prace nad nową platformą technologiczną. Pierwsze plany zakładały, że wniosek o licencję online w Polsce złożymy szybciej, jednak zdecydowaliśmy, że chcemy pokazać dopiero produkt finalny dopracowany w każdym szczególe. Oferujemy klientom naszych punktów wysoki standard i chcemy, by był to nasz znak rozpoznawczy. Obecnie mamy 48 lokalizacji i podpisane umowy na kolejne. Wraz z decyzją o wdrożeniu prac nad systemem zweryfikowaliśmy plan biznesowy dotyczący punktów stacjonarnych. Przede wszystkim skupimy się na już otwartych lokalach. Do piłkarskich mistrzostw świata w tym roku nie przekroczymy liczby 100 punktów przyjmowania zakładów, ale będziemy dążyć, żeby jak najbardziej zbliżyć się do tej liczby. Postanowiliśmy zaangażować większe siły w stworzenie najlepszego na rynku sytemu, co niestety skutkuje dłuższym procesem tworzenia backgroundu technologicznego – przyznaje Aleš Dobeš.

– “Tuż po wejściu do Polski zapowiedzieliśmy, że jednym z naszych działań będzie sponsoring. Do czasu uzyskania licencji na przyjmowanie zakładów przez Internet nasza aktywność będzie jeszcze ograniczona. Sprawdzamy cały czas możliwości i badamy rynek, ale takie podejście przyjęliśmy w naszej strategii na ten rok i nie planujemy większych zmian” – podsumowuje Aleš Dobeš.

Najnowsze

„Prawo Sport Finanse 2020 Online” – już dziś

W dniach 18 i 19 września 2020 r, w formie zdalnej, odbędzie się VII Ogólnopolska Konferencja Naukowa „Prawo Sport Finanse 2020 ...

Całość ›

Luxiona Poland pierwszym sponsorem tytularnym futsalistów AZS UMCS Lublin

Firma Luxiona Poland SA została pierwszym w historii sponsorem tytularnym zespołu futsalowego AZS UMCS Lublin W piątek (11 września) w ...

Całość ›

Centrum Elektryczne ANIA wciąż lojalnym sponsorem PGE Skry

Centrum Elektryczne ANIA od kilkunastu lat wspiera PGE Skrę, strony właśnie poinformowały o przedłużeniu współpracy Centrum ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›

K. Kropielnicki "Nie ma czegoś takiego jak cele działu sponsoringu, to nie są cele sponsoringu a całej firmy"

#sponsoringsport #sportbiz

Wykład "Nowe trendy w sponsoringu i aktywacji projektów sponsoringowych" Kennetha Cortsena rozpoczął drugi dzień #SPORTBIZ bloku B

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.

 

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.