Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Pierwszy kontrakt sponsorski Superbet. Bukmacher będzie wspierał Falubaz Zielona Góra

Superbet podpisał pierwszą umowę na sponsoring z klubem sportowym, nawiązując współpracę z Falubazem Zielona Góra.

Legalny bukmacher i klub żużlowy z Zielonej Góry związali się rocznym kontraktem, na mocy którego logo Superbet pojawi się na koronie stadionu, bandach i ekranach multimedialnych podczas meczów.

Legalny bukmacher Superbet rozpoczął działalność na polskim rynku w ostatnim kwartale 2017 roku. – Współpraca z tak utytułowanym klubem, jak Falubaz to dla nas świetna okazja do pokazania się na rynku. Żużel to jeden z najpopularniejszych sportów w Polsce i najbardziej emocjonujących dla kibiców. W związku z tym, że sezon dopiero się zaczyna, postanowiliśmy aktywnie pokazać się fanom. Chcemy pozycjonować się w świadomości polskich graczy jako marka premium, oferująca atrakcyjny produkt i obsługę na najwyższym poziomie, ale również aktywnie angażująca się i wspierająca polski sport – mówi Aleš Dobeš, prezes zarządu Superbet Zakłady Bukmacherskie Sp. z o.o.

„Cieszymy się, że Superbet wybrał właśnie nasz klub. To dowód na to, że jesteśmy solidnym partnerem biznesowym i gwarantujemy zarówno jakość sportową, jak i dobrą frekwencję na stadionie. Umowę podpisaliśmy na rok, liczymy na dobrą współpracę i jej przedłużenie na sezon 2019 „– mówi Kamil Kawicki, członek zarządu ZKŻ SSA.

Umowa z Falubazem to dla Superbetu pierwszy krok do realizacji strategii przyjętej przez bukmachera na początku tego roku. Niezwykle ważnym jej elementem jest również złożenie wniosku o licencję na przyjmowanie zakładów wzajemnych przez sieć Internet. – Prowadzimy zaawansowane prace nad nową platformą technologiczną. Pierwsze plany zakładały, że wniosek o licencję online w Polsce złożymy szybciej, jednak zdecydowaliśmy, że chcemy pokazać dopiero produkt finalny dopracowany w każdym szczególe. Oferujemy klientom naszych punktów wysoki standard i chcemy, by był to nasz znak rozpoznawczy. Obecnie mamy 48 lokalizacji i podpisane umowy na kolejne. Wraz z decyzją o wdrożeniu prac nad systemem zweryfikowaliśmy plan biznesowy dotyczący punktów stacjonarnych. Przede wszystkim skupimy się na już otwartych lokalach. Do piłkarskich mistrzostw świata w tym roku nie przekroczymy liczby 100 punktów przyjmowania zakładów, ale będziemy dążyć, żeby jak najbardziej zbliżyć się do tej liczby. Postanowiliśmy zaangażować większe siły w stworzenie najlepszego na rynku sytemu, co niestety skutkuje dłuższym procesem tworzenia backgroundu technologicznego – przyznaje Aleš Dobeš.

– „Tuż po wejściu do Polski zapowiedzieliśmy, że jednym z naszych działań będzie sponsoring. Do czasu uzyskania licencji na przyjmowanie zakładów przez Internet nasza aktywność będzie jeszcze ograniczona. Sprawdzamy cały czas możliwości i badamy rynek, ale takie podejście przyjęliśmy w naszej strategii na ten rok i nie planujemy większych zmian” – podsumowuje Aleš Dobeš.

Najnowsze

Firma Kaliński przedłużyła współpracę z PSŻ Poznań

Bardzo dobry sezon PSŻ Poznań spowodował, że sponsorzy jeszcze chętniej przedłużają swoje umowy, z klubem na kolejny rok zostanie ...

Całość ›

PGE GiEK Skry Bełchatów i Röben Polska już ponad 20 lat razem

Röben Polska, firma z ponad 160-letnią historią w produkcji ceramicznych materiałów budowlanych, pozostała częścią Skry ...

Całość ›

Wąska ze wsparciem firmy Wiśniowski

Paweł Wąsek, reprezentant polskiej kadry narodowej w skokach narciarskich i zwycięzca letniego Grand Prix 2024, ogłosił nowego ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›