Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Pierwszy dzień SportBiz – debata

Już 17 marca rozpocznie się największe spotkanie ekspertów z branży marketingu i biznesu sportowego, pierwszy dzień będzie poświęcony debacie na temat sportu.

Debata podzielona zostanie na trzy bloki, które zostaną poświęcone sponsoringowi sportowemu, rynkowi praw telewizyjnych oraz sportowi dzieci i młodzieży.

Moderatorammi debat będzą Krzysztof Kropielnicki, Head of Insights & Analytics, Quantum Consultancy oraz Grzegorz Botwina, Instytut Sportu – Państwowy Instytut Badawczy. Wśród ekspertów zosbaczy natomiast m.in.: Magdalenę Hilszer, Dyrektor Departamentu Public Relations i Komunikacji, Enea SA, Olgierda Cieślika, Prezes Zarządu Totalizatora Sportowego, Marka Szkolnikowskiego, Dyrektor TVP Sport, Mariana Kmitę, Dyrektora ds. sportu Telewizja Polsat, Marcina Animuckiego, Prezes zarządu Ekstraklasa S.A., Ewę Bąk, Dyrektor Wydziału Sportu w UM Poznań. Tematyka poruszana w trakcie debaty została podzielona nastepująco:

Blok 1. Wpływ sponsoringu sportowego na rozwój polskiego sportu.

  1. Jak zmieniał się rynek sponsoringu w Polsce w ostatnich latach oraz jak wpływał na rozwój sportu?
  2. Na co zwraca się uwagę podejmując działania sponsoringowe?
  3. Co wpływa na skuteczność i jakość projektu sponsoringowego?
  4. Jak mierzyć efektywność działań sponsoringowych?
  5. Jak aktywować konsumentów w projektach sponsoringowych?
  6. Jakie trendy będą obowiązywały w sponsoringu sportu w nadchodzacych latach?

Blok 2. Rynek praw telewizyjnych – jak przyciągnąć uwagę kibica i spełniać jego oczekiwania konsumenckie.

  1. Jak zmieniał się rynek praw telewizyjnych w ostatnich latach?
  2. Jak zmienił się profil kibica sportowego oraz czego aktualnie oczekuje od telewizji sportowej?
  3. W jaki sposób telewizje mogą walczyć o uwagę widzów?
  4. Jak popularność sportu wpływa na rynek praw telewizyjnych?
  5. Jak telewizja linearna może konkurować z nowoczesnymi platformami OTT i VOD?
  6. Wpływ mediów społecznościowych i ich wykorzystanie w docieraniu do odbiorców sportowych?

Blok 3. Jak zainteresować młode pokolenia sportem i wychować zdrowe społeczeństwo.

  1. Jakie są największe wyzwania i przeszkody w sporcie dzieci i młodzieży i jak z nimi walczyć?
  2. Dlaczego warto inwestować w sport dzieci i młodzieży?
  3. Kto odpowiada za niski poziom sprawności wśród dzieci – rodzice, szkoły, kluby?
  4. Jak dotrzeć do dzieci i zainteresować sportem, korzystając z nowych technologii?
  5. Jak poprzez wydarzenia sportowe promować aktywność fizyczną wśród dzieci i młodzieży?
  6. Jak poprzez sport edukować młode pokolenia oraz przekazywać wiedzę i wartości życiowe?

Więcej szczegółów na temat programu SportBiz – LINK.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›