Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Piąty numer Sport&Business 360 w sprzedaży

Samo zwycięstwo nic nie znaczy, trzeba umieć je wykorzystać – to myśl przyświecająca najnowszemu, piątemu wydaniu Sport & Business 360, którego tematem numeru jest Współpraca z mediami.

W numerze został przedstawiony zbiór doświadczeń specjalistów z obszaru medialnego, sponsoringowego oraz sport. Wyjaśniają oni korelacje zachodzące między tymi obszarami oraz pokazują drogę jaką należy obrać tworzą długoterminową strategię rozwoju własnej organizacji sportowej.

W większości przypadków wartość kontraktu sponsoringowego jest zależna od generowanego zasięgu mediowego. Wzrost rozpoznawalności naszej marki jest proporcjonalny do wzrostu wskaźników pozostałych segmentów przychodu. Najnowszy numer odpowiada na pytania takie jak:

  • W jaki sposób nawiązać stałą współpracę z telewizją?
  • W jakim stopniu sukces determinuje popyt transmisyjny na dyscyplinę?
  • Jakie są perspektywy emerytury dla sportowców.
  • Czy finansowanie społecznościowe sportu jest opłacalne?
  • Jak przygotować się do wdrożenia RODO oraz jakie mogą być konsekwencje naruszenia przepisów RODO?
  • Jak dochodzi do nawiązania współpracy z marką Red Bull?
  • Co sprawia, że trening mentalny tak bardzo zyskuje na popularności?

Magazyn Sport & Business 360, zawiera ekspercką wiedzę przekazaną przez polskich i zagranicznych praktyków. Specjaliści doskonale znający polskie realia biznesowe oraz sportowe dzięki czemu przestawione porady można łatwo do swojej organizacji. Celem magazynu jest poszerzanie kompetencji czytelników w obszarze zarządzania oraz komercjalizacji sportu. Przedstawia praktyczne dostosowane do polskich warunków wzorce działań skutecznie stosowanych na rynkach zagranicznych. Więcej szczegółów – LINK.

W najnowszym wydaniu magazynu Sport&Business 360 znaleźć można artykuł również naszego autorstwa na temat komunikacji marki Red Bull – “Ekstremalna komunikacja spod znaku czerwonego byka”. W materiale znajdziecie informacje o działaniach sponsoringowych oraz komunikacyjnych marki Red Bull. Swoje wypowiedzi na temat współpracy z producentem napojów energetycznych udzielili m.in. Jakub Przygoński – kierowca rajdowy, Joanna Jóźwik – lekkoatletka czy Grzegorz Urbańczyk – zwycięzca Wings For Life.

SB360-5-druk_2

SB360-5-druk_212

Najnowsze

Kryniczanka oficjalną wodą mineralną siatkarskiego KSZO

Siatkarki KSZO Ostrowiec będą pić naturalną wodę mineralną Kryniczankę Umowa z firmą podpisana została na rok W przypadku ...

Całość ›

PKO Bank Polski i Ekstraklasa z kampanią reklamową wokół rozgrywek

Ruszyła kampania reklamowa PKO Banku Polskiego i Ekstraklasy promująca rozgrywki piłkarskie i wspólne kibicowanie na stadionach Pod ...

Całość ›

Uponor na kolejny sezon z Developresem

KS Developres Rzeszów SA poinformował, że umowa sponsorka z firmą Uponor została przedłużona Współpraca pomiędzy klubem ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›

Unable to display Facebook posts.
Show error

Error: An access token is required to request this resource.
Type: OAuthException
Code: 104
Please refer to our Error Message Reference.

Kryniczanka oficjalną wodą mineralną siatkarskiego KSZO.
#sponsoringsport #kszoostrowiec #siatkowka https://t.co/307Rjmcc3D

PKO Bank Polski i Ekstraklasa z kampanią reklamową wokół rozgrywek.
#sponsoringsport #ekstraklasa #pko https://t.co/WQJTAXmdKh