Piąty numer Sport&Business 360 w sprzedaży
Samo zwycięstwo nic nie znaczy, trzeba umieć je wykorzystać – to myśl przyświecająca najnowszemu, piątemu wydaniu Sport & Business 360, którego tematem numeru jest Współpraca z mediami.
W numerze został przedstawiony zbiór doświadczeń specjalistów z obszaru medialnego, sponsoringowego oraz sport. Wyjaśniają oni korelacje zachodzące między tymi obszarami oraz pokazują drogę jaką należy obrać tworzą długoterminową strategię rozwoju własnej organizacji sportowej.
W większości przypadków wartość kontraktu sponsoringowego jest zależna od generowanego zasięgu mediowego. Wzrost rozpoznawalności naszej marki jest proporcjonalny do wzrostu wskaźników pozostałych segmentów przychodu. Najnowszy numer odpowiada na pytania takie jak:
- W jaki sposób nawiązać stałą współpracę z telewizją?
- W jakim stopniu sukces determinuje popyt transmisyjny na dyscyplinę?
- Jakie są perspektywy emerytury dla sportowców.
- Czy finansowanie społecznościowe sportu jest opłacalne?
- Jak przygotować się do wdrożenia RODO oraz jakie mogą być konsekwencje naruszenia przepisów RODO?
- Jak dochodzi do nawiązania współpracy z marką Red Bull?
- Co sprawia, że trening mentalny tak bardzo zyskuje na popularności?
Magazyn Sport & Business 360, zawiera ekspercką wiedzę przekazaną przez polskich i zagranicznych praktyków. Specjaliści doskonale znający polskie realia biznesowe oraz sportowe dzięki czemu przestawione porady można łatwo do swojej organizacji. Celem magazynu jest poszerzanie kompetencji czytelników w obszarze zarządzania oraz komercjalizacji sportu. Przedstawia praktyczne dostosowane do polskich warunków wzorce działań skutecznie stosowanych na rynkach zagranicznych. Więcej szczegółów – LINK.
W najnowszym wydaniu magazynu Sport&Business 360 znaleźć można artykuł również naszego autorstwa na temat komunikacji marki Red Bull – „Ekstremalna komunikacja spod znaku czerwonego byka”. W materiale znajdziecie informacje o działaniach sponsoringowych oraz komunikacyjnych marki Red Bull. Swoje wypowiedzi na temat współpracy z producentem napojów energetycznych udzielili m.in. Jakub Przygoński – kierowca rajdowy, Joanna Jóźwik – lekkoatletka czy Grzegorz Urbańczyk – zwycięzca Wings For Life.