Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Piast ponownie w akcji Movember

Piast Gliwice kolejny rok z rzędu wspiera akcję Movember. Tym razem Gerard Badia i Jorge Felix przypominają o niej występując w dedykowanym spocie wideo, a logotyp akcji jest widoczny w klubowych social media. Klub wspiera także zbiórkę pieniędzy dla kibica cierpiącego na raka jądra.

Gerard Badia jako jeden z pierwszych zawodników Piasta w przeszłości postanowił zapuścić wąsa i rozpowszechniać tę akcję wśród kibiców piłki nożnej. Z kolei tym roku osobiście zaprowadził kolegę z drużyny, Jorge Felixa do Lucjan’s Barber Shop, aby ten na własnej skórze przekonał się na czym polega Movember.

– „Każdego roku biorę udział w tej akcji, ale tym razem chciałem dać szansę innemu zawodnikowi” – powiedział Gerard Badia. – „Podczas nagrywania materiału bardzo dobrze się bawiliśmy, jednak najważniejszy jest cel akcji i zwrócenie uwagi na problem. Panowie, nie bójcie się i nie wstydźcie – zdrowie jest najważniejsze i wszyscy musimy się badać. Pamiętajcie o tym” – dodał.

– „Rak prostaty i jąder to problemy, których trzeba mieć świadomość. Naszym celem było zwrócenie uwagi na konieczność badania. Cieszę się, że biorąc udział w tej akcji poprzez nagranie spotu oraz wystąpienie z wąsem podczas meczu z Koroną mogłem się do tego przyczynić” – przyznał Jorge Felix.

Spot wideo z udziałem Gerarda Badii oraz Jorge Felixa można znaleźć na kanale w serwisie YouTube:

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›