fbpx Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Piast Gliwice zmienił sponsora technicznego

Piast Gliwice podpisał umowę sponsorską z firmą Adidas na dostawę odzieży i sprzętu piłkarskiego. Współpraca będzie obowiązywała przez cztery lata. Za dystrybucję odpowiadać będzie firma Vitasport.

Od początku okresu przygotowawczego wszyscy piłkarze Piasta będą korzystać ze sprzętu sygnowanego logotypem marki Adidas. Dotyczy to tylko zawodników pierwszej drużyny Niebiesko-Czerwonych. Zespoły młodzieżowy w dalszym ciągu będą korzystać z odzieży poprzedniego sponsora technicznego.

– “Cieszymy się, że Piasta Gliwice będzie ubierała firma, która jest światowym liderem w produkcji odzieży sportowej. Mamy nadzieję, że nasza współpraca będzie tak owocna, jak podczas sezonu wicemistrzowskiego, kiedy Adidas także był sponsorem technicznym klubu” – powiedział Paweł Żelem, prezes Piasta Gliwice.

Za dystrybucję i dostarczenie sprzętu do Klubu odpowiadać będzie firma Vitasport. – “Jako firma z 20-letnim stażem w branży piłkarskiej doskonale rozumiemy potrzeby oraz wyzwania jakie stawia dzisiejsza piłka nożna i tym samym mogę zapewnić, że dołożymy wszelkich starań aby nasza współpraca była na najwyższym poziomie” – powiedział Paweł Pawlicki reprezentujący firmę Vitasport.

Firma Adidas przygotowała dla Piasta trzy komplety koszulek: niebieskie, czerwone oraz złote. Nowe stroje zostaną zaprezentowane w lipcu podczas oficjalnej prezentacji pierwszej drużyny Piasta.

Najnowsze

PGNiG Superligi zmienia formułę i system wyłanianie Mistrza

W sezonie 2018/2019 PGNiG Superliga zagra w zmienionej formule Dwie tabele w rundzie zasadniczej zamieni jedna zbiorcza Następnie ...

Całość ›

Ekstraklasa z nowym kontraktem z LOTTO i PKO Bankiem Polskim

Ekstraklasa rozpoczyna trzyletnią współpracę z dwoma markami należącymi do największych firm w Polsce: Totalizatora Sportowego i PKO ...

Całość ›

Dwa miliony widzów obejrzało mecz Legia – Cork w TVP

Wtorkowy, zwycięski mecz rewanżowy I rundy eliminacji Ligi Mistrzów UEFA pomiędzy Legią Warszawa a Cork City FC, okazał się hitem ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›
Wywiad

Maciej Czupryna – Dyrektor ds. Handlu MKS Cracovia

Nowy sklep kibica, wyróżnienia, sponsorzy oraz ciekawe plany biznesowe Posłuchajcie jak wygląda dział handlowy Cracovii, o którym w wywiadzie opowie jego Dyrektor, Maciej Czupryna   Paweł Żyliński, Redaktor Naczelny Sponsoring Sportpl: Cracovia to specyficzny klub, mają Państwo ...

Całość ›

PGNiG Superligi zmienia formułę i system wyłanianie Mistrza.
#sponsoringsport #pilkareczna #pgnigsuperliga https://t.co/SxLEG5zuD5

Ekstraklasa przedłuża umowę z Totalizatorem Sportowym i podpisuje kontrakt z PKO.
#sponsoringsport #lotto #pko https://t.co/XJAJPCbAZB