Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Piast Gliwice zmienił sponsora technicznego

Piast Gliwice podpisał umowę sponsorską z firmą Adidas na dostawę odzieży i sprzętu piłkarskiego. Współpraca będzie obowiązywała przez cztery lata. Za dystrybucję odpowiadać będzie firma Vitasport.

Od początku okresu przygotowawczego wszyscy piłkarze Piasta będą korzystać ze sprzętu sygnowanego logotypem marki Adidas. Dotyczy to tylko zawodników pierwszej drużyny Niebiesko-Czerwonych. Zespoły młodzieżowy w dalszym ciągu będą korzystać z odzieży poprzedniego sponsora technicznego.

– “Cieszymy się, że Piasta Gliwice będzie ubierała firma, która jest światowym liderem w produkcji odzieży sportowej. Mamy nadzieję, że nasza współpraca będzie tak owocna, jak podczas sezonu wicemistrzowskiego, kiedy Adidas także był sponsorem technicznym klubu” – powiedział Paweł Żelem, prezes Piasta Gliwice.

Za dystrybucję i dostarczenie sprzętu do Klubu odpowiadać będzie firma Vitasport. – “Jako firma z 20-letnim stażem w branży piłkarskiej doskonale rozumiemy potrzeby oraz wyzwania jakie stawia dzisiejsza piłka nożna i tym samym mogę zapewnić, że dołożymy wszelkich starań aby nasza współpraca była na najwyższym poziomie” – powiedział Paweł Pawlicki reprezentujący firmę Vitasport.

Firma Adidas przygotowała dla Piasta trzy komplety koszulek: niebieskie, czerwone oraz złote. Nowe stroje zostaną zaprezentowane w lipcu podczas oficjalnej prezentacji pierwszej drużyny Piasta.

Najnowsze

Partner KS Acana Orzeł Futsal dołączył do platformy Sponsoring Sport.pl

Grający na co dzień w Ekstraklasie futsalu zespół Partner KS Acana Orzeł Futsal dołączył do korzystających z platformy Sponsoring ...

Całość ›

Projekt #KoszKoszulka wybrany przez kibiców

Kibice w głosowaniu przeprowadzonym na oficjalnym profilu KoszKadry na portalu Facebook wybrali zwycięski projekt koszulki, opracowany ...

Całość ›

Puchar Świata w skokach narciarskich ze świetnym wynikiem oglądalności

Drugi dzień konkursu Pucharu Świata był trzecim najchętniej oglądanym programem w minionym tygodniu W minionym tygodniu, tj w okresie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›

Unable to display Facebook posts.
Show error

Error: (#4) Application request limit reached
Type: OAuthException
Code: 4
Please refer to our Error Message Reference.

Partner KS Acana Orzeł Futsal dołączył do naszej platformy, witamy serdecznie.
#sponsoringsport #ksacanafutsal #futsal https://t.co/5JC7SV3ef5

Projekt #KoszKoszulka wybrany przez kibiców.
#sponsoringsport #koszykowka #konkurs https://t.co/hmMtrgHJgn