Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Piast Gliwice zmienił sponsora technicznego

Piast Gliwice podpisał umowę sponsorską z firmą Adidas na dostawę odzieży i sprzętu piłkarskiego. Współpraca będzie obowiązywała przez cztery lata. Za dystrybucję odpowiadać będzie firma Vitasport.

Od początku okresu przygotowawczego wszyscy piłkarze Piasta będą korzystać ze sprzętu sygnowanego logotypem marki Adidas. Dotyczy to tylko zawodników pierwszej drużyny Niebiesko-Czerwonych. Zespoły młodzieżowy w dalszym ciągu będą korzystać z odzieży poprzedniego sponsora technicznego.

– „Cieszymy się, że Piasta Gliwice będzie ubierała firma, która jest światowym liderem w produkcji odzieży sportowej. Mamy nadzieję, że nasza współpraca będzie tak owocna, jak podczas sezonu wicemistrzowskiego, kiedy Adidas także był sponsorem technicznym klubu” – powiedział Paweł Żelem, prezes Piasta Gliwice.

Za dystrybucję i dostarczenie sprzętu do Klubu odpowiadać będzie firma Vitasport. – „Jako firma z 20-letnim stażem w branży piłkarskiej doskonale rozumiemy potrzeby oraz wyzwania jakie stawia dzisiejsza piłka nożna i tym samym mogę zapewnić, że dołożymy wszelkich starań aby nasza współpraca była na najwyższym poziomie” – powiedział Paweł Pawlicki reprezentujący firmę Vitasport.

Firma Adidas przygotowała dla Piasta trzy komplety koszulek: niebieskie, czerwone oraz złote. Nowe stroje zostaną zaprezentowane w lipcu podczas oficjalnej prezentacji pierwszej drużyny Piasta.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›